Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour Polska rozwija ofertę produktów świeżych

Carrefour Polska rozwija ofertę produktów świeżych i unowocześnia tradycyjne działy sprzedaży mięsa, drobiu, ryb, warzyw i owoców. W zmodernizowanych strefach Targ mięsny i Targ rybny klienci znajdą szeroką gamę świeżych produktów jakości premium oraz związanych z nimi usług, a na stoisku Prosto z pola do 50 km – świeże, całoroczne i sezonowe produkty od lokalnych rolników.

Carrefour Polska rozwija ofertę produktów świeżych
Carrefour Polska rozwija ofertę produktów świeżych /fot. Shutterstock

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 17-12-2020, 16:40

Carrefour Polska kontynuuje strategię transformacji żywieniowej i poszerza ofertę produktów świeżych i lokalnych. Sieć wdraża w swoich sklepach nowe rozwiązania i koncepty, takie jak Targ mięsny i Targ rybny. Najnowszym miejscem, gdzie pojawiły się te zmodernizowane działy sprzedaży jest warszawski hipermarket Carrefour Arkadia.

Targ mięsny, koncept, który niedawno pojawił się w Carrefour Arkadia, to wyjątkowe stoisko stworzone z myślą o miłośnikach najlepszych gatunków mięs. Koneserzy znajdą tu mięsa i drób z najwyższej półki: najlepsze gatunkowo polskie mięso z własnego rozbioru wieprzowiny, młodej wołowiny i cielęciny oraz jagnięciny, wołowinę dojrzewającą polską i francuską rasy Charolaise, mięso królika, własną produkcję mięs mielonych oraz surowej kiełbasy białej na naturalnych przyprawach, przetworzone produkty mięsne do domowego odpieku, bogatą ofertę świeżych i mrożonych produktów mięsnych oraz drobiowych, dostępnych również na zamówienie.

Na szczególną uwagę zasługuje polska wołowina sezonowana na miejscu metodą „na sucho” przez minimum 21 dni, a także certyfikowane mięsa BIO i drób BIO.

Specjalnie przeszkolona obsługa fachowo doradzi w wyborze mięsa oraz przygotuje je na życzenie klienta (mielenie, krojenie, rozbijanie). Produkcja i wędzenie wędlin odbywa się na miejscu - mięso jest codziennie rozbierane i pakowane przez rzeźników, a sklep dysponuje własną wędzarnią.

Targ rybny w Carrefour Arkadia to kolejny nowy koncept, w którym klienci dokonają zakupów świeżych produktów w atrakcyjnej formie. Podobnie jak na tradycyjnym targu rybnym, stoisko oferuje duży wybór ryb słodkowodnych, morskich, owoców morza. Na życzenie klienta specjalnie przeszkolony personel nie tylko pomoże w wyborze odpowiedniej ryby, ale i bezpłatnie ją sprawi, dzięki czemu klient otrzyma wypatroszoną i odfiletowaną porcję ryby. Na stoisku dostępne są ryby świeże, mrożone oraz wędzone na miejscu.

- Rozwój oferty produktów świeżych jest wpisany w strategię transformacji żywieniowej Carrefour Polska, zgodnie z którą chcemy oferować zdrową i bezpieczną żywność wysokiej jakości w przystępnych cenach – mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Handlowego Produkty Świeże w Carrefour Polska. – Nieustannie doskonalimy gamę naszych produktów oraz sposób ich sprzedaży, ciągle podnosimy jakość usług i szkolimy pracowników, starając się, aby zakupy w tych trudnych czasach były nie tylko bezpieczne, ale też łatwiejsze i wygodniejsze – dodaje Dobczyński.

więcej informacji:

Krzysztof Dobczyński RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    produkty świeże RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ww 2020-12-17 16:47:52
    to znaczy że do tej pory świeże to było tylko z nazwy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.236.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!