Carrefour Polska kontynuuje strategię transformacji żywieniowej i poszerza ofertę produktów świeżych i lokalnych. Sieć wdraża w swoich sklepach nowe rozwiązania i koncepty, takie jak Targ mięsny i Targ rybny. Najnowszym miejscem, gdzie pojawiły się te zmodernizowane działy sprzedaży jest warszawski hipermarket Carrefour Arkadia.

Targ mięsny, koncept, który niedawno pojawił się w Carrefour Arkadia, to wyjątkowe stoisko stworzone z myślą o miłośnikach najlepszych gatunków mięs. Koneserzy znajdą tu mięsa i drób z najwyższej półki: najlepsze gatunkowo polskie mięso z własnego rozbioru wieprzowiny, młodej wołowiny i cielęciny oraz jagnięciny, wołowinę dojrzewającą polską i francuską rasy Charolaise, mięso królika, własną produkcję mięs mielonych oraz surowej kiełbasy białej na naturalnych przyprawach, przetworzone produkty mięsne do domowego odpieku, bogatą ofertę świeżych i mrożonych produktów mięsnych oraz drobiowych, dostępnych również na zamówienie.

Na szczególną uwagę zasługuje polska wołowina sezonowana na miejscu metodą „na sucho” przez minimum 21 dni, a także certyfikowane mięsa BIO i drób BIO.

Specjalnie przeszkolona obsługa fachowo doradzi w wyborze mięsa oraz przygotuje je na życzenie klienta (mielenie, krojenie, rozbijanie). Produkcja i wędzenie wędlin odbywa się na miejscu - mięso jest codziennie rozbierane i pakowane przez rzeźników, a sklep dysponuje własną wędzarnią.

Targ rybny w Carrefour Arkadia to kolejny nowy koncept, w którym klienci dokonają zakupów świeżych produktów w atrakcyjnej formie. Podobnie jak na tradycyjnym targu rybnym, stoisko oferuje duży wybór ryb słodkowodnych, morskich, owoców morza. Na życzenie klienta specjalnie przeszkolony personel nie tylko pomoże w wyborze odpowiedniej ryby, ale i bezpłatnie ją sprawi, dzięki czemu klient otrzyma wypatroszoną i odfiletowaną porcję ryby. Na stoisku dostępne są ryby świeże, mrożone oraz wędzone na miejscu.

- Rozwój oferty produktów świeżych jest wpisany w strategię transformacji żywieniowej Carrefour Polska, zgodnie z którą chcemy oferować zdrową i bezpieczną żywność wysokiej jakości w przystępnych cenach – mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Handlowego Produkty Świeże w Carrefour Polska. – Nieustannie doskonalimy gamę naszych produktów oraz sposób ich sprzedaży, ciągle podnosimy jakość usług i szkolimy pracowników, starając się, aby zakupy w tych trudnych czasach były nie tylko bezpieczne, ale też łatwiejsze i wygodniejsze – dodaje Dobczyński.

Kontynuując poszerzanie oferty produktów świeżych, oraz stawiając na lokalność, sieć Carrefour rozwija projekt „Prosto z pola do 50 km”. Jego założeniem jest skracanie łańcucha dostaw i rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami, a dzięki temu – zapewnienie klientom wybranych sklepów Carrefour poszerzonej oferty produktów wysokiej jakości pochodzących z małych, pobliskich gospodarstw rolnych. Na specjalnie oznakowanych stoiskach „Prosto z pola do 50 km”w wybranych sklepach Carrefour można kupić całoroczne i  sezonowe warzywa i owoce, które zostały dostarczone bez pośrednictwa magazynu centralnego sieci. Ten model sprzedaży jest także formą wsparcia dla małych gospodarstw rolnych, dzięki któremu zyskują one gwarancję odbioru zakontraktowanych dostaw i stabilne podstawy do rozwoju produkcji.

Obecnie warzywa i owoce „Prosto z pola” sprzedawane są na specjalnie oznaczonych stanowiskach w warszawskich hipermarketach: Reduta, Arkadia i Targówek, w supermarkecie Skorosze w Warszawie, we Wrocławiu w hipermarkecie Carrefour Magnolia, a także w trzech poznańskich hipermarketach Carrefour: Pestka, Panorama, Posnania i w supermarkecie Poznań Rondo.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl