Carrefour Polska rozwija ofertę produktów świeżych
Carrefour Polska rozwija ofertę produktów świeżych i unowocześnia tradycyjne działy sprzedaży mięsa, drobiu, ryb, warzyw i owoców. W zmodernizowanych strefach Targ mięsny i Targ rybny klienci znajdą szeroką gamę świeżych produktów jakości premium oraz związanych z nimi usług, a na stoisku Prosto z pola do 50 km – świeże, całoroczne i sezonowe produkty od lokalnych rolników.

Carrefour Polska kontynuuje strategię transformacji żywieniowej i poszerza ofertę produktów świeżych i lokalnych. Sieć wdraża w swoich sklepach nowe rozwiązania i koncepty, takie jak Targ mięsny i Targ rybny. Najnowszym miejscem, gdzie pojawiły się te zmodernizowane działy sprzedaży jest warszawski hipermarket Carrefour Arkadia.
Targ mięsny, koncept, który niedawno pojawił się w Carrefour Arkadia, to wyjątkowe stoisko stworzone z myślą o miłośnikach najlepszych gatunków mięs. Koneserzy znajdą tu mięsa i drób z najwyższej półki: najlepsze gatunkowo polskie mięso z własnego rozbioru wieprzowiny, młodej wołowiny i cielęciny oraz jagnięciny, wołowinę dojrzewającą polską i francuską rasy Charolaise, mięso królika, własną produkcję mięs mielonych oraz surowej kiełbasy białej na naturalnych przyprawach, przetworzone produkty mięsne do domowego odpieku, bogatą ofertę świeżych i mrożonych produktów mięsnych oraz drobiowych, dostępnych również na zamówienie.
Na szczególną uwagę zasługuje polska wołowina sezonowana na miejscu metodą „na sucho” przez minimum 21 dni, a także certyfikowane mięsa BIO i drób BIO.
Specjalnie przeszkolona obsługa fachowo doradzi w wyborze mięsa oraz przygotuje je na życzenie klienta (mielenie, krojenie, rozbijanie). Produkcja i wędzenie wędlin odbywa się na miejscu - mięso jest codziennie rozbierane i pakowane przez rzeźników, a sklep dysponuje własną wędzarnią.
Targ rybny w Carrefour Arkadia to kolejny nowy koncept, w którym klienci dokonają zakupów świeżych produktów w atrakcyjnej formie. Podobnie jak na tradycyjnym targu rybnym, stoisko oferuje duży wybór ryb słodkowodnych, morskich, owoców morza. Na życzenie klienta specjalnie przeszkolony personel nie tylko pomoże w wyborze odpowiedniej ryby, ale i bezpłatnie ją sprawi, dzięki czemu klient otrzyma wypatroszoną i odfiletowaną porcję ryby. Na stoisku dostępne są ryby świeże, mrożone oraz wędzone na miejscu.
- Rozwój oferty produktów świeżych jest wpisany w strategię transformacji żywieniowej Carrefour Polska, zgodnie z którą chcemy oferować zdrową i bezpieczną żywność wysokiej jakości w przystępnych cenach – mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Handlowego Produkty Świeże w Carrefour Polska. – Nieustannie doskonalimy gamę naszych produktów oraz sposób ich sprzedaży, ciągle podnosimy jakość usług i szkolimy pracowników, starając się, aby zakupy w tych trudnych czasach były nie tylko bezpieczne, ale też łatwiejsze i wygodniejsze – dodaje Dobczyński.