Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Carrefour: Produkty eko, bio i dla diabetyków odnotowały 40-proc. wzrost rdr

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2016, 14:10
Carrefour Polska od 2015 roku realizuje w Polsce kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której głównymi elementami są: zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej, a także rozszerzenie współpracy z dostawcami lokalnymi, aby dostarczać jak najwięcej produktów lokalnych gwarantujących wysoką jakość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe Carrefour Polska.
Carrefour: Produkty eko, bio i dla diabetyków odnotowały 40-proc. wzrost rdr
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodatkowo w ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour wspiera lokalnych producentów oraz współpracuje z producentami regionalnej żywności tradycyjnej. Obecnie już ok. 400 lokalnych dostawców na stałe dostarcza do najbliższych sklepów Carrefour swoje wyroby, w tym m.in. pieczywo, warzywa i owoce, wędliny czy produkty mleczne. W niektórych przypadkach współpraca ta owocuje powstawaniem produktów z certyfikatem „Jakość z Natury Carrefour”, który gwarantuje pełną identyfikowalność produktu „od pola do talerza”. Obecnie w tej linii znajduje się kilkanaście wyselekcjonowanych produktów, które wyróżniają się dobrym smakiem, wysoką jakością oraz brakiem konserwantów i sztucznych barwników.

- Chcąc szerzyć wiedzę z zakresu zdrowych nawyków żywieniowych sieć Carrefour Polska, we współpracy ze Szkoła Główną Gospodarstwa Wiejskiego organizuje ogólnopolski program edukacyjny ABC Zdrowego Żywienia. Tegoroczna,  druga edycja programu została zadedykowana edukacji dzieci i młodzieży w zakresie prawidłowego odżywiania. Celem Carrefour i SGGW jest w tym roku dotarcie do ponad 1000 dzieci z całej Polski, w tym co najmniej do 35 proc. osób wywodzących się ze środowisk o trudnej sytuacji materialnej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe Carrefour Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!