Carrefour promuje marki własne za pomocą food trucka
W Belgii Carrefour wypuścił w trasę food trucka, aby zaprezentować konsumentom nową ofertę 230 ekologicznych produktów pod marką własną.

fot. shutterstock
Pojazd wyruszył w trasę wzdłuż belgijskiego wybrzeża. Pojawi się także w Brukseli i Nivelles. Można w nim zakupić m.in. czerwone mięso, drób, sery, warzywa i owoce, a także cztery rodzaje pieczywa.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Powierzchnia mobilnego sklepiku to 16 mkw. Samochód zatrzymuje się na parkingach sklepów Carrefour. Akcja rozpoczęła się 13 lipca i potrwa do 23 sierpnia.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Orlen szuka dostawców zapiekanek. Do kiedy można składać oferty?
-
Puste półki w sklepach w Belgii. Co jest przyczyną takiego stanu?
-
Carrefour w kampanii z Katarzyną Bosacką pokazuje, jak ugotować obiad za 5 zł
-
Rafał Romanowski o problemach z cukrem: to gry rynkowe sieci handlowych
-
Żabka z limitowaną, letnią ofertą napojów: Monster, Coca Cola, Wycisk w nowych smakach
-
Carrefour i Inpost rozszerzają współpracę. Nowy rynek dla InPost Fresh
-
W Belgii plaga azjatyckich szerszeni; są zagrożeniem dla pszczół
-
Carrefour zwiększa sprzedaż w Polsce i zamyka sklepy
-
Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?
-
GIS nakazał wycofanie chipsów z Carrefoura
komentarze (0)