Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour przyspieszył tempo rozwoju i w 2016 r. chce je utrzymać

W 2015 r. łączna sprzedaż firmy Carrefour w Polsce wyniosła 8,895 mld złotych. Firma otworzyła 123 sklepy w różnych formatach i dokonała akwizycji 38 sklepów specjalistycznych Galerie Alkoholi. W 2016 roku Carrefour przeznaczy ok. 260 mln zł na inwestycje związane z otwieraniem nowych placówek oraz na modernizację istniejących sklepów.  W 2016 roku firma planuje otworzyć minimum 132 sklepy w różnych formatach.

Carrefour przyspieszył tempo rozwoju i w 2016 r. chce je utrzymać
W 2016 r. Carrefour planuje otwarcie min. 132 sklepów w różnych formatach  

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-03-2016, 14:14

Rok 2015 to czas dużych wyzwań dla firm handlowych. Z jednej strony branża musiała poszukiwać dróg rozwoju w warunkach coraz większej konkurencji i na coraz bardziej nasyconym rynku. Z drugiej – konfrontować się z coraz mniejszą lojalnością klientów, kierujących się w swych wyborach zakupowych przede wszystkim ceną. Uwarunkowania te doprowadziły do szeregu zmian w strategiach firm handlowych. 

Odpowiedzią na te wyzwania było znaczne przyspieszenie w działalności Carrefour Polska
w 2015 roku. Jego efektem stał się szereg zmian, obejmujących niemal każdy element funkcjonowania firmy, od modernizacji sklepów i centrów handlowych, poprzez wdrożenie nowych konceptów i kanałów sprzedaży oraz rozwoju oferty handlowej, aż do projektów w obszarze HR i CSR.

Wartość ubiegłorocznych inwestycji w aktywa Carrefour w Polsce wyniosła 267 mln złotych, zaś w przypadku programów CSR kwota osiągnęła poziom 750 tys. zł.

Łączna sprzedaż firmy Carrefour w Polsce, z uwzględnieniem hiper- i supermarketów oraz wszystkich marek działających w ramach sieci, wyniosła natomiast 8,895 mld złotych i była wyższa niż w roku ubiegłym.

Carrefour otworzył w 2015 roku jeden hipermarket, 2 supermarkety oraz 120 sklepów osiedlowych. Firma dokonała akwizycji 38 sklepów specjalistycznych Galerie Alkoholi, które uzupełniły portfel sklepów osiedlowych należących do sieci.

Równolegle sieć przeprowadziła modernizacje 15 istniejących hipermarketów, 50 supermarketów, 9 centrów handlowych oraz 3 konceptów franczyzowych.

Na koniec 2015 Carrefour zarządzał w Polsce ponad 800 sklepami w pięciu formatach i centrami handlowymi o łącznej powierzchni 230.000 GLA oraz 43 stacjami paliw. 

Oferta handlowa Carrefour obejmuje obecnie ponad 50 tys. produktów, a w samym tylko 2015 roku na półkach sklepów sieci pojawiło się 2 tys. nowości, w tym wiele produktów polskich i pochodzenia lokalnego oraz zdrowa żywność.

Firma zaoferowała również klientom nowe koncepty handlowe, takie jak: Smacznie (strefa produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos) oraz Źródło zdrowia (dermokosmetyki oraz leki bez recepty i suplementy). Spółka kontynuowała także rozwój wcześniejszych wdrożeń, np. konceptu Naszej Wędzarni, której produkty w 2015 roku zaczęły być oferowane w mniejszych sklepach należących do sieci.

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    otwarcia sklepów RSS ALERT    /    Guillaume de Colonges RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!