Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour rozwija marketplace we Francji, w Polsce wygasił platformę

Carrefour dąży do bycia liderem w kanale e-commerce w sektorze spożywczym i rozwija platformę marketplace. Dostępny na stronie Carrefour.fr marketplace zaoferuje 100 tys. produktów od ponad 100 detalistów, uzupełniając codzienną ofertę sieci do końca 2020 roku.

Carrefour rozwija marketplace we Francji, w Polsce wygasił platformę
Carrefour rozwija marketplace we Francji, w Polsce wygasił platformę, fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 26-06-2020, 12:44

Marketplace opracowany został we współpracy z Mirakl, francuską firmą, która stała się światowym liderem w budowaniu platform internetowych.

Na początku czerwca grupa Carrefour utworzyła Marketplace na swojej francuskiej stronie internetowej, której celem jest wzmocnienie oferty produktów dostępnych na stronie Carrefour.fr poprzez sprzedaż komplementarnych produktów o cechach zgodnych z trendami popularnymi wśród e-klientów. Preferują oni produkty ekologiczne i naturalne, produkty dobre dla zdrowia ludzi, żywność dla smakoszy, produkty regionalne / lokalne, produkty bezglutenowe i bez soli itp.

Starannie dobrani pod względem jakości swoich produktów i usług partnerzy i dostawcy wykorzystują swoje know-how, aby klienci Carrefoura mogli odkrywać nowe marki i produkty. W tych trudnych czasach dla detalistów Carrefour oferuje sprzedawcom miejsce na rynku spożywczym, umożliwiając lepszą widoczność i większy ruch generowany przez Carrefour.fr.

 Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów, cały ekosystem Carrefour przechodził przemianę w ciągu ostatnich dwóch lat, aby promować transformację żywnościową i zapewnić rozwiązania cyfrowe, które ułatwią codzienne życie wszystkim francuskim konsumentom. Dzięki platformie marketplace mamy asortyment dla naprawdę wymagających klinetów, naszym celem jest stać się wiodącą witryną handlu elektronicznego. To nowy etap w transformacji naszych rozwiązań omnichannel - wyjaśniła Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawczy e-commerce i marketingu w Carrefour France.

Przypomnijmy: Carrefour w Polsce podjęł decyzję o wygaszeniu projektu marketplace i od kwietnia br. na swojej platformie carrefour.pl nie oferuje produktów od zewnętrznych dostawców.

- W związku z dynamicznym rozwojem swojego e-grocery, zdecydowaliśmy, że dalsze inwestycje w obszarze handlu online konsolidować będziemy wokół cieszącego się dużą popularnością internetowego sklepu spożywczego oraz oferty własnej produktów non-food. Jako firma konsekwentnie realizująca strategię omnikanałowości, Carrefour chce zapewniać swoim konsumentom jednakowe doświadczenia zakupowe - niezależnie od kanału sprzedażowego, który wybiorą - wyjaśniła sieć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Carrefour Polska RSS ALERT    /    Marketplace RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.21.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!