• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Carrefour rozwija portfolio najemców w swoich galeriach

Pomimo trwających utrudnień związanych z pandemią COVID-19 galerie handlowe sieci Carrefour utrzymują stabilny poziom komercjalizacji i rozszerzają portfolio o nowych najemców.
  • Autor: PP
  • Data: 25-11-2021, 10:07
Carrefour rozwija portfolio najemców w swoich galeriach
Galeria handlowa Carrefour; fot. mat.pras.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą 20 centrów handlowych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Do sieci należą obiekty dobrze skomunikowane z centrami miast, takie jak między innymi Galeria Morena w Gdańsku, Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku, Galeria Zdrój w Jastrzębiu Zdroju, Sonata Park w Sochaczewie, Galeria Słowiańska w Zgorzelcu lub Gryf w Szczecinie. Jak zapewnia zarządca, w 2021 roku, pomimo utrzymania się pandemicznych obostrzeń, centra handlowe Carrefour zachowały stabilny poziom najmu i przedłużyły umowy z wieloma dotychczasowymi najemcami.

– Do połowy października we wszystkich naszych centrach przedłużyliśmy już 106 umów najmu na łączną powierzchnię 10 000 m2 GLA – precyzuje Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour. – Odbieramy to jako wyraz szczególnego zaufania ze strony naszych wieloletnich najemców, którzy w obliczu trwającego globalnego wyzwania niezmiennie widzieli w nas bezpiecznego i sprawdzonego partnera. Najemcy mogli na własne oczy zobaczyć, jak dbamy o to, by nasze centra zachęcały do odwiedzin - mówi.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowi najemcy w galeriach Carrefour

W 2021 roku Carrefour nie tylko przedłużył wspomniane umowy najmu, lecz również podpisał 36 nowych kontraktów na łączną powierzchnię 9 000 m2 GLA. Dzięki temu portfolio sieci wzbogaciło się o ofertę takich marek, jak m.in. ONLY i ONLY Kids (Zielone Wzgórze Białystok), Optyk Kodano (Galeria Morena), Bike Moto Center (Katowice) czy W.Kruk (Zgorzelec).

– Przy doborze najemców jak zawsze kieruje nami chęć zapewnienia klientom różnorodnej i atrakcyjnej oferty sklepów i punktów usługowych przydatnych przy codziennych zakupach – zaznacza Ewa Karska. – Każde nasze centrum staramy się dostosować do lokalnych potrzeb i preferencji konsumenckich, uwzględniając również interesujące naszych klientów nowości rynkowe. Przykładem realizacji tej strategii jest choćby otwarcie sklepu nowej marki Half Price, na debiut której czekamy w najbliższym czasie w naszym centrum w Zgorzelcu.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!