Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour rozwija system ajencyjny. 10 sklepów do końca 2015 r.

Carrefour Polska rozwija nowy model współpracy z partnerami - ajencję sklepu convenience. Do końca 2015 r. będzie działać blisko 10 sklepów ajencyjnych Express convenience. W pierwszej kolejności otwierane są sklepy znajdujące się w największych miastach Polski.

Carrefour rozwija system ajencyjny. 10 sklepów do końca 2015 r.
François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska (fot. Paweł Pawłowski / zelaznastudio.pl)
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 17-12-2015, 13:13

W ramach sieci Carrefour Polska, działa ponad 545 sklepów franczyzowych. Carrefour uruchomił nowy model współpracy – ajencję. Premierowy sklep prowadzony w modelu ajencyjnym, znajduje się przy ul. Wilczej 17 w Warszawie i działa pod logo Express convenience.

W nowym modelu współpracy ajencyjnej Carrefour jest głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Ajent nie ponosi żadnych kosztów inwestycji – jego głównym zadaniem jest prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami firmy. Carrefour zapewnia atrakcyjny system bonusowy oraz wsparcie doświadczonego zespołu doradców. 

- Naszą ofertę kierujemy do wszystkich osób czujących w sobie żyłkę handlowca. Chcemy zaktywizować i zachęcić do działania mikro przedsiębiorców, a także młode osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z biznesem. Ajencja sklepu Carrefour może pomóc im w postawieniu pierwszego kroku w działalność gospodarczą, w oparciu o doświadczenie lidera rynku handlu detalicznego - powiedział Francois Vincent, dyrektor d.s. supermarketów i sklepów convenience, komentując wprowadzenie modelu ajencji Carrefour.

Do końca 2015 r. będzie działać blisko 10 sklepów ajencyjnych Express convenience. W pierwszej kolejności otwierane są sklepy znajdujące się w największych miastach Polski. 

Przedsiębiorca planujący otwarcie placówki handlowej z logo Carrefour może wybierać spośród kilku dostępnych formatów: Express convenience (samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo, o powierzchni do 250 m2, w lokalizacjach typowo miejskich, o dużym natężeniu ruchu); Express minimarket (sklepy z zielonym logo, o powierzchni od 250 do 500 m2, w lokalizacjach miejskich i wiejskich) oraz Globi (dla właścicieli sklepów o powierzchni od 50 m2, zarówno w miastach, jak i w mniejszych miejscowościach).

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Francois Vincent RSS ALERT    /    Carrefour Express RSS ALERT    /    ajencja Carrefour RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • mawerick 2015-12-20 21:58:13
    Szkoda tylko, że na forum pracy gowork.pl/opinie_czytaj,6664 mało kto chwali takie pomysły, nawet kasjerzy pisza, że coraz mniej klientów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!