Carrefour rozwija współpracę z 15 polskimi dostawcami
Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci.

Z początkiem kwietnia do grona dostawców współpracujących z siecią w ramach kontraktów farmerskich dołączyło 10 nowych producentów. Wśród nich znajdują się Legucin (dostawca borówki amerykańskiej), Avit (brokuły, brokuły bio), Agroking (papryka czerwona, sałata, sałata lodowa), Cuple (pomidor malinowy), Agroselect (sałata masłowa bio, rzodkiewka bio, szczypiorek bio), Peroń (kapusta wczesna, kapusta biała), Białuty (ziemniaki czerwone, żółte, fioletowe), Bugaj i Naturfarm (ziemniaki) oraz Przechera (pietruszka).
– Kontrakty farmerskie są dla nas obecnie preferowanym modelem handlowym. Niezwykle cieszymy się, że nowi dostawcy decydują się na taką formę współpracy. To dla nas znak, że oferowane przez nas warunki pozwalają polskim producentom się rozwijać, a współpraca z nami spełnia ich oczekiwania – mówi Anna Kurnatowska, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
Ten model współpracy zapewnia sieci stałe dostawy produktów od sprawdzonych producentów, klientom – niezmiennie wysokiej jakości ofertę polskich warzyw i owoców, a dostawcom – stabilną współpracę, gwarancję zbytu i możliwość planowania produkcji.
Podpisanie kontraktów farmerskich to element realizacji strategii transformacji żywieniowej, która zakłada odejście od masowej dystrybucji na rzecz oferowania wysokojakościowej żywności.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.