Carrefour sprzedaje produkty z krótkim terminem ważności o 90 proc. taniej
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 19-01-2021, 16:15

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Program „STOP marnotrawstwu” został wdrożony przez Carrefour już w 2013 roku i dotyczy każdego pola działania firmy, a inicjatywy zmierzające do przeciwdziałania marnotrawieniu żywności to jeden z filarów tej koncepcji. Realizujemy go, zarówno wewnątrz struktur firmy, jak i poza nią, wychodząc z tą ideą do naszych dostawców oraz klientów - mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour.
Carrefour dostrzegając, że ten problem, zarówno w skali kraju, jak i świata, wciąż się nasila, umożliwia zakupy produktów z krótkim terminem ważności w cenie kilkakrotnie niższej od regularnej. Tym samym nie tylko zapobiega marnowaniu żywności, ale również umożliwia swoim klientom dodatkowe oszczędności, podczas robienia codziennych zakupów.
komentarze (0)