Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Carrefour stawia na marki własne. "Są 30 proc. tańsze od brandowych odpowiedników"

Hipermarkety Carrefour oferują około 4 tys. artykułów marki własnej, w tym spożywcze oraz non-food - mówi Ewa Dźwigacz, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna Carrefour Polska.
Carrefour stawia na marki własne.
Carrefour wzmacnia strategię opartą na produktach marki własnej, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Marka własna: dostępne są artykuły we wszystkich segmentach cenowych

- Carrefour oferuje produkty marki własnej we wszystkich segmentach cenowych. Ich jakość jest regularnie kontrolowana, aby spełnić oczekiwania klientów. Stawiamy na jakość, bezpieczeństwo i korzystne ceny - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ewa Dźwigacz, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna Carrefour Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!