Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour stawia na "pakietowe" podejście do wynagrodzeń

Zatrudnienie na czas nieokreślony to u nich niemal standard. W Carrefour Polska taką umowę ma 80 proc. pracowników. Jeszcze więcej pracuje w pełnym wymiarze etatu. O tym, czym sieć przyciąga nowych pracowników, jak traktuje "uciekinierów" czy o współpracy ze związkami zawodowymi rozmawiamy z Justyną Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich w Carrefour Polska.

Carrefour stawia na
Fot. shutterstock
  • Źródło www.pulshr.pl

Autor: pulshr.pl
Data: 24-09-2018, 10:32

Sieci handlowe muszą walczyć nie tylko o klienta, ale także o pracownika. W jaki sposób chcecie skutecznie rozbudowywać załogę sklepu?

Branża retail stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z jednej strony ważnym obszarem jest rekrutacja nowych pracowników o odpowiednich kompetencjach, z drugiej strony nie należy zapominać o skutecznym zatrzymaniu już zatrudnionych osób. Rocznie do zespołu Carrefour dołącza nawet kilka tysięcy nowych pracowników, a jednocześnie w dużym stopniu nasze zespoły opierają się na pracownikach z wieloletnim stażem pracy w Carrefour (średni staż pracy wynosi u nas 7 lat). 

Gdy mówimy więc o skutecznym budowaniu zespołu, ważne jest zadbanie o dobrą integrację. Każdy z menedżerów w naszych lokalizacjach stoi przed wyzwaniem – jak przyciągać kandydatów, ale i jak zatrzymać i motywować obecnych pracowników.

Jak więc o nią zadbać?

Mówimy tu o trzech kluczowych obszarach budujących doświadczenie pracownika: oferta rekrutacyjna, onboarding i dobra oferta rozwojowa. Tym, co zachęca do podjęcia pracy w Carrefour, jest przede wszystkim stabilność zatrudnienia, na której budujemy nasz wizerunek pracodawcy. Dziś 80 procent pracowników Carrefoura jest zatrudnionych na czas nieokreślony, przy czym aż 89 procent w pełnym wymiarze etatu. To nasz wyróżnik – pracownicy, mogą liczyć na pełen wymiar etatu od początku zatrudnienia, jeśli taka opcja im odpowiada.

Czytaj więcej w www.pulshr.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    praca w handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!