Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour Szczecin Turzyn po remodelingu

Carrefour zakończył prace modernizacyjne w hipermarkecie Turzyn w Szczecinie. Od 1 sierpnia klienci mogą robić zakupy w unowocześnionym sklepie.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 01-08-2013, 14:28

Szczeciński hipermarket Carrefour Turzyn jest kolejnym sklepem sieci, który poddany został rewitalizacji i tym samym dołączył do grupy najnowocześniejszych sklepów sieci. Po trzymiesięcznych pracach renowacyjnych w hipermarkecie Szczecin Turzyn przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe.

Dostosowywanie sklepów do lokalnych rynków jest istotnym elementem najnowszej strategii Carrefour Polska. Sieć dokłada wszelkich starań, aby asortyment oraz wystrój placówek dopasowane były do otoczenia, w którym funkcjonują sklepy. Nowe oblicze sklepu Carrefour w Galerii Turzyn jest odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów tego sklepu.

- Zmiany w hipermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Zależy nam, aby zadbać o indywidualne potrzeby klientów. Dostosowujemy do klienta ofertę naszych sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby - mówi Robert Noceń, dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.

Oferta produktowa w hipermarkecie Carrefour Szczecin Turzyn została zreorganizowana w tzw. światy, o czym wyraźnie komunikują oznaczenia działów, są to: artykuły sezonowe, multimedia, kultura, dom, zwierzęta domowe, uroda, dziecko oraz moda i targ świeżości. Każdy ze światów charakteryzuje się specjalną, wyrazistą kolorystyką i aranżacją przestrzeni, przejrzystością oferty oraz estetyką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Robert Noceń RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT    /    remodeling RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.108.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!