Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour testuje koncept "Smacznie"

W 2015 roku, w trzech swoich sklepach Carrefour zaczął testować nowy koncept "Smacznie". Jest to miejsce, w którym klienci mogą bez potrzeby wchodzenia do sali sprzedaży napić się świeżej kawy oraz zjeść kanapki, sałatki oraz hot-dogi. Jeśli koncept "Smacznie" sprawdzi się, firma wprowadzi go do innych swoich sklepów.

Carrefour testuje koncept
Carrefour testuje koncept "Smacznie". Fot. Carrefour

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 30-03-2016, 09:51

W 2015 roku Carrefour zaproponował swoim klientom zmodernizowany koncept małej gastronomii pod nazwą „Smacznie”.

Strefa ta mieści się tuż przed wejściem do sklepu i oferuje klientom możliwość zakupu najpotrzebniejszych produktów, w tym jedzenia na wynos, bez potrzeby wchodzenia do sali sprzedaży. 

Koncept „Smacznie” wyróżnia oferta produktów przygotowanych „na oczach klienta” – kanapek, sałatek, czy hot-dogów. Koncept oferuje również parzoną na miejscu kawę, wyroby cukiernicze oraz napoje. 

Pierwsze koncepty „Smacznie” działają już w Warszawie (Carrefour Wileńska, Carrefour Reduta) oraz w Krakowie (Carrefour Czyżyny). 

Jak dowiedział się portalspozywczy.pl, jeśli testy wypadną pomyślnie i klienci będą zainteresowani korzystaniem z konceptu "Smacznie", Carrefour planuje w 2016 roku rozszerzenie konceptu na inne swoje placówki.

Przypomnijmy, w 2013 roku testowano w centrum handlowym Warszawa Wileńska na terenie Carrefoura koncept kawiarniano-barowy Hot Point Cafe & Bistro. Punkt został otwarty w ramach testu i funkcjonował na zasadzie wynajmu powierzchni od firmy Carrefour. Koncept Hot Point Cafe & Bistro był również udogodnieniem dla klientów, którzy nie opuszczając sklepu, mogli smacznie zjeść.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw pod marką własną.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    koncept Smacznie RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • AS 2016-03-30 12:56:31
    Carrefour \"Czyżyny\" w Krakowie
  • Grzegorz 2018-12-31 17:26:34
    Słabo czekania 2 dni a potem spalona zapiekanka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!