Rocznie otwieranych jest ok. 100 placówek franczyzowych - w 2013 sieci przybyło ich 111.

Sieć zapoczątkowała niedawno ogólnopolski cykl paneli dyskusyjnych pod hasłem „Jak poprawić wyniki sklepów osiedlowych”. Gośćmi pierwszego spotkania w Warszawie byli przedsiębiorcy z woj. mazowieckiego prowadzący działalność w handlu detalicznym.

W swoim założeniu, panel w Warszawie oraz następujące po nim spotkania w Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, pozwolą przedstawicielom Carrefour Polska prowadzić otwarty dialog z polskim segmentem małego biznesu, a także przedstawić argumenty świadczące na korzyść wyboru franczyzy sklepu typu convenience, jako skutecznego formatu dla rozwoju działalności.

Carrefour swoją ofertę franczyzy rozwija w Polsce od pięciu lat. Przedsiębiorca planujący otwarcie placówki handlowej może wybierać z pośród kilku dostępnych modeli:

- Carrefour Express convenience (z pomarańczowym logo), jest przeznaczony dla samoobsługowych sklepów o powierzchni do 150 mkw., w lokalizacjach typowo miejskich, o dużym natężeniu ruchu.

- Carrefour Express (z zielonym logo), przeznaczony dla sklepów o powierzchni od 150 – 500 mkw., w lokalizacjach miejskich i wiejskich.

- Globi, propozycja dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl