Carrefour wdrożył technologię blockchain dla mleka marki własnej
Carrefour wdrożył technologię blockchain do śledzenia drogi produktu z gospodarstw rolnych do sklepów dla kurczaka, jaj, pomidorów i pomarańczy. Teraz dołącza kolejny produkt - pełnotłuste świeże mleko Carrefour Quality Line. Sieć ma zamiar w ciągu kolejnych lat wdrożyć ten system dla wszystkich swoich linii produktów świeżych.
Począwszy od marca 2019 r., Carrefour stopniowo zacznie sprzedawać świeże pełnowartościowe pełnowartościowe mleko Carrefour Quality Line, wykorzystujące technologię blockchain.
Mleko jest wytwarzane przez zakład mleczarski w Gillot. Krowy, które "zaopatrują" mleczarnię są żywione paszami bez GMO i hodowane na niewielkich gospodarstwach, zgodnie z praktykami zapewniającymi dobrostan zwierząt.
Technologia Blockchain gwarantuje konsumentom pełną identyfikację produktu. Konsumenci mogą zeskanować kod QR na etykiecie za pomocą smartfonów, a następnie uzyskać dostęp do informacji o trasie, którą przebył produkt - od miejsca, w którym został wytworzony (miejsce hodowli, nazwa producenta, stosowane metody hodowli i produkcji) aż do dnia, w którym został umieszczony na sklepowej półce.

CENY HURTOWE

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.