• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Carrefour wprowadza system "jednej kolejki" w CH Warszawa Wileńska

Od kilku dni w hipermarkecie Carrefour , w warszawskim centrum handlowym Warszawa Wileńska działa system tzw. "jednej kolejki", który ma usprawnić obsługę klientów.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-07-2012, 18:17

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowy system obejmuje 12 kas, które są odgrodzone od sali sprzedaży barierą. Wejście do kas jest jedno i przed nim klienci ustawiają się, czekając na swoją kolej. System za pomocą elektronicznego ekranu automatycznie wzywa kolejnego klienta do pierwszej wolnej kasy wyświetlając jej numer. Rozwiązanie pozwala zoptymalizować czas oczekiwania w kolejce.

System był testowany m.in. w hipermarketach działających w galeriach handlowych Arkadia i Reduta w Warszawie. W tym roku wprowadzono go także w sklepie sieci działającym w centrum handlowym na stołecznym Targówku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • blogkupca.pl 2012-07-17 18:23:42

    Kolejny market w systemie jednej kolejki. Szybko się będą z tego wycofywać. W ogóle jak można w Polsce wprowadzać takie zasady, kiedy jeszcze połowa społeczeństwa pamięta kolejki i biedę jaka była. Jak można było to zastosować w naszym kraju? Nie wszystko co działa we Francji sprawdza się na naszym gruncie.

    Odpowiedz
  • lolokaust 2012-07-18 09:50:36

    blogkupca.pl - korzystałeś? Chyba nie, bo gdyby było inaczej, to wiedziałbyś że taki system zdecydowanie przyspiesza czas obsługi. Porównywanie tego do kolejek z czasów PRLu jest trochę śmieszne i nie na miejscu. Czy za każdym razem widząc kolejkę, też reagujesz z obrzydzeniem i wytykasz naleciałości z poprzedniego ustroju?

    Odpowiedz
  • alo 2012-07-18 10:35:11

    Pomysł całkiem niezły, jedna kolejka do kas samoobsługowych sprawdza się. W McDonaldzie klienci sami mają tendencję do tworzenia jednej kolejki i to działa. Pytanie tylko czy system rzeczywiście zoptymalizuje czas oczekiwania, czy tylko odwróci uwagę od pozostałych 40 zamkniętych kas...

    Odpowiedz
  • lechu 2012-11-27 15:24:07

    Dodali to w CH Forum w Gliwicach, jak dla mnie świetna sprawa. Kolejka szybko się przesuwa, nie ma tego wypatrywania za jak najmniejszą kolejką. Nie będzie sytuacji takiej jak dotychczas, że już prawie nasza kolej a tu się okazuje, że czas na przerwę, system się popsuł, ktoś coś reklamuje. Dla mnie bomba!

    Odpowiedz
  • Piotr 2012-11-27 15:58:36

    Czyli optymalizacja kosztów personalnych. Kilka kasjerek pewnie zostanie zwolniona bo jak mówią analitycy kryzys w handlu.....bzdura lepiej wiecej wysłać kasy do przełożonych z pejsami niż dac zarobić naszej kasjerce

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!