Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour wspiera 76. Tour de Pologne

Ponad 1000 km trasy do przejechania, najlepsze kolarskie drużyny świata wraz z Rafałem Majką i Michałem Kwiatkowskim na czele, oraz 7 dni pełnych sportowych emocji. Tak w wielkim skrócie zapowiada się 76. Tour de Pologne, który wystartuje 3 sierpnia. Ekipa Carrefour – sponsora głównego wyścigu – będzie wspierać zawodników i kibiców na wszystkich etapach zmagań oraz zaprosi ich do skorzystania z rowerowych atrakcji.

Carrefour wspiera 76. Tour de Pologne
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 31-07-2019, 10:15

Tegoroczny Tour de Pologne, rozgrywany pod nazwą „Wyścig Pokoleń”, nawiązuje do stulecia Polskiego Komitetu Olimpijskiego i olimpijskich sukcesów polskich kolarzy na przestrzeni ostatnich dekad. Carrefour Polska, który od lat zachęca Polaków do aktywności fizycznej i dbania o zbilansowaną dietą, a także od 3 lat jest sponsorem głównym Tour de Pologne, będzie wspierał wyścig na wszystkich 7 etapach. 

- Naszą ambicją jako sieci dużej dystrybucji jest stać się liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich. W Polsce sukcesywnie pracujemy nad tym, aby Carrefour kojarzył się ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem, a wsparcie największego wyścigu kolarskiego w naszym kraju jest spójne z naszymi priorytetami – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. – W trakcie całego Tour de Pologne będziemy przybliżać nasze konkretne działania, które podejmujemy jako sieć, aby zachęcić Polaków do lepszego jedzenia i lepszego życia oraz wspólnie z kibicami będziemy gorąco dopingować zawodników – dodaje Michał Sacha. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przedstawiciel Carrefour, po zakończeniu każdego z etapów wyścigu, przekaże aktualnemu liderowi żółtą koszulkę klasyfikacji generalnej Carrefour, a zwycięzca całej rywalizacji otrzyma od firmy nagrodę specjalną – 25 000 złotych. 

Ponadto, przez cały czas trwania wyścigu, sieć będzie zachęcać fanów do wspólnego dopingu i aktywnego spędzenia czasu w Miasteczkach Kibica Carrefour, które będzie można znaleźć na startach i metach wszystkich etapów wyścigu, zaczynając od Krakowa, a kończąc na Bukowinie Tatrzańskiej. Na odwiedzających będą czekały nie tylko sportowe animacje, w tym m.in.: rozgrzewki na rowerkach spinningowych przed kibicowaniem, skatepark i rowerowa szkoła jazdy, quiz na wielkim kole rowerowym. Miłośnicy owocowych koktajli będą mogli sprawdzić się w blender bike challenge, a dzieci – wziąć udział w treningu na mini trampolinach. Carrefour zorganizuje też strefę relaksu, a także zabaw dla najmłodszych. Finiszowi każdego z etapów będzie towarzyszyła muzyczna fiesta w strefie mety i Miasteczkach Kibica Carrefour. 

Zaangażowanie sieci w Tour de Pologne odbywa się pod hasłem „Wyścig po zdrowie”, które zachęca do aktywności fizycznej oraz promuje produkty ze „Zdrowej Półki” dostępne w sklepach Carrefour. Firma, dążąc do bycia liderem transformacji żywieniowej, nie ustaje w działaniach, by zagwarantować klientom dostęp do szerokiej oferty produktów bio w przystępnych cenach, produktów pochodzących od lokalnych i regionalnych producentów oraz gamy „Jakość z Natury”, pochodzącej z ekologicznie czystych terenów i wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    Tour de Pologne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.27.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!