Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour wspólnie z dostawcami przyspiesza transformację żywieniową

Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów zgodnych ze strategią transformacji żywnościowej. W ramach paktu Carrefour Polska zainaugurował specjalną akcję dedykowanym nowym produktom, pod nazwą Tydzień Transformacji Żywieniowej.

Carrefour wspólnie z dostawcami przyspiesza transformację żywieniową
Carrefour przyspiesza transformację żywieniową wspólnie z dostawcami brandowymi, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 16-09-2020, 10:44

Podczas Tygodnia Transformacji Żywieniowej 14 marek (Barilla, Bonduelle, Colgate, Danone, Essity, Henkel, Johnson & Johnson, Loreal, Mars, McCain, Mondelez, Nestle, Procter & Gamble i Unilever) będzie oferować zdrowe, zrównoważone produkty w dedykowanej strefie sklepów i w katalogu pod następującymi motywami:

  • Opakowanie: zmniejszona waga plastiku i opakowanie nadające się do recyklingu.
  • Różnorodność biologiczna: wspieranie przyjaznych dla środowiska praktyk rolniczych.
  • Przejrzystość: dostarczanie klientom informacji na temat pozyskiwania składników.
  • Etykietowania oraz wpływu produkcji i dystrybucji produktów na środowisko i społeczeństwo w całym łańcuchu dostaw.
  • Zrównoważone produkty: zapewnienie zdrowego składu produktów oraz tego, że sprzedawane produkty są pozyskiwane i produkowane w sposób zrównoważony.

Kampania potrwa do 20 września 2020 roku. 

W Polsce Carrefour przeprowadza transformację żywnościową poprzez następujące zobowiązania: 

„Zdrowa półka” w najniższej gwarantowanej cenie 

Oferowanie przez Carrefour zdrowych produktów nie jest nowością, jednak zainteresowanie konsumentów zdrową żywnością jest nowym zjawiskiem. Klienci coraz częściej czytają etykiety i interesują się pochodzeniem produktu oraz tym, czy jest dobry dla zdrowia i środowiska. Świadomość rośnie, co oznacza, że ​​rosną potrzeby konsumentów. Aby sprostać temu rosnącemu popytowi, Carrefour zwiększył również swoją gamę zdrowych i zrównoważonych produktów. Oferując obecnie klientom 1500 produktów z gwarancją najniższej ceny.  

10% rabatu na wszystkie produkty Carrefour BIO 

Konsumenci coraz chętniej kupują produkty ekologiczne. Rośnie świadomość wpływu żywności na zdrowie i dobre samopoczucie. Dlatego też, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferta Carrefour BIO została wprowadzona kilka lat temu i stale się rozwija. Carrefour dąży do zapewnienia jak największej dostępności produktów ekologicznych. Dlatego oferuje klientom 10% rabatu na produkty Carrefour BIO. Produkty BIO produkowane są zgodnie z metodami rolnictwa ekologicznego, tj. bez użycia środków chemicznych przy uprawie roślin, bez GMO, hodowla zwierząt prowadzona jest bez syntetycznych dodatków paszowych i antybiotyków, a wszelkie działania prowadzone są z poszanowaniem środowiska. Oferta produktów BIO jest sukcesywnie poszerzana we wszystkich placówkach Carrefour od wielu lat. Obecnie sieć posiada ponad 1800 produktów BIO, w tym ponad 100 produktów marki własnej Carrefour.

Więcej produktów wegańskich

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    transformacja żywieniowa RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.119.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!