• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Carrefour wypromuje francuskie produkty

Hipermarkety Carrefour rozpoczęły ogólnopolską akcję promocyjną francuskich produktów pod hasłem "Apetyt na Francję". Do 1 czerwca na półkach sklepów wielkopowierzchniowych francuskiego detalisty znaleźć będzie można - w specjalnej ofercie cenowej - kilkadziesiąt oryginalnych produktów z kategorii serów, jogurtów, win, wędlin, wyrobów garmażeryjnych, słodyczy, przetworów i kosmetyków.
  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 25-05-2015, 12:12
Carrefour wypromuje francuskie produkty
Produkt marki własnej Reflets de France (fot. Carrefour)

Akcja jest kolejnym etapem promocji Francji, francuskiej kultury i sztuki kulinarnej, którą sieć realizuje na polsku rynku handlowym wspólnie z największymi francuskimi firmami i instytucjami.

Carrefour dąży do zaoferowania na polskim rynku najbardziej bogatej i różnorodnej oferty produktów, w tym produktów francuskich. Akcja "Apetyt na Francję", która wystartowała w hipermarketach należących do sieci, ma zaznajomić Polaków ze smakiem i jakością francuskich wyrobów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Organizacja akcji "Apetyt na Francję" to wspólne przedsięwzięcie sieci Carrefour i francuskich dostawców, której celem jest przybliżenie Polakom zwyczajów i kultury Francji. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej inicjatywie wielu klientów po raz pierwszy spróbuje, jak smakują najwyższej jakości francuskie produkty - komentuje Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

"Apetyt na Francję" to akcja organizowana wspólnie z dostawcami sieci Carrefour, takimi jak Bonduelle, Lactalis, Eurexia, Eurial, Franser czy Rians, którzy przygotowali specjalne oferty na swoje produkty. W promowanym asortymencie francuskich specjałów znalazły się zarówno te bezpośrednio kojarzące się z Francją, jak sery czy wina, ale również mniej znane francuskie przysmaki, jak jogurty, wędliny, wyroby garmażeryjne, słodycze czy przetwory.

Ofertę promocyjną akcji "Apetyt na Francję" uzupełniają regionalne specjały francuskie typu premium pod marką Reflets de France, które dostępne są tylko w sieci Carrefour, oraz francuskie kosmetyki Le Petit Marseillais i L'Oreal.

Carrefour przygotował również dla swoich klientów specjalny przewodnik winiarski, z opisem i charakterystyką najważniejszych regionów Francji, od Alzacji i Burgundii, przez Dolinę Rodanu, aż po Bordeaux i Szampanię. Przewodnik wraz z ofertą promocyjną dostępny jest we wszystkich sklepach biorących udział w akcji.

Akcja "Apetyt na Francję" potrwa w hipermarketach Carrefour do 1 czerwca 2015 roku.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w formatach hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!