Carrefour: Wzrasta zainteresowanie produktami kuchni tajskiej, chińskiej i japońskiej
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 26-02-2018, 09:57

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jakie widzą Państwo trendy konsumenckie, jeśli chodzi o azjatyckie produkty spożywcze? - Zauważamy dynamiczny rozwój oferty przede wszystkim produktów kuchni tajskiej, ale też chińskiej i japońskiej. Klienci poszukują przede wszystkim artykułów stanowiących bazę konkretnych dań - gotowe pasty, sosy, makarony czy mleczko kokosowe. Popularnością cieszą się również produkty uzupełniające – sos rybny, orientalne przyprawy, liście kafiru - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska.
- Carrefour Polska jest otwarty na wprowadzenie nowych, ciekawych i inspirujących produktów kuchni świata. Takie artykuły wprowadzamy zazwyczaj w modelu in-out, co oznacza, że produkty wprowadzane są do oferty w ramach konkretnej akcji promocyjnej. Jeżeli produkt spotka się z zainteresowaniem klientów, wprowadzamy go do standardowego asortymentu konceptu „Kuchnie świata” - informuje sieć handlowa.
komentarze (0)