Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour z nowym hipermarketem z wydzieloną częścią bio w ramach konceptu store-in-store

Carrefour otworzył 14 października br. hipermarket w najnowszym modelu handlowym w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. W nowym hipermarkecie po raz pierwszy powstał także sklep Carrefour BIO. Jest to nowatorski koncept store-in-store i jednocześnie pierwszy sklep Carrefour BIO poza Warszawą.

Carrefour z nowym hipermarketem z wydzieloną częścią bio w ramach konceptu store-in-store

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 14-10-2020, 16:22

Nowy koncept hipermarketu to połączenie obecnych doświadczeń z wszystkich formatów i trendów życia klientów. Wewnątrz hipermarketu znalazł się sklep Carrefour BIO jako koncept store-in-store. Ten nowatorski pomysł umożliwi klientom dostęp do certyfikowanej ekologicznej żywności podczas zakupów w jednym miejscu.

Hipermarket Carrefour w CH Magnolia Park, o powierzchni 4763 m2, wyróżnia się asortymentem ponad 23 000 produktów, w tym dużym wyborem artykułów spożywczych. Zgodnie z realizowaną strategią transformacji żywieniowej sieć stawia na świeżą, zdrową i lokalną żywność, ofertę marki własnej oraz szeroki asortyment świeżych wędlin, serów i mięsa.

Przykładem rozwiązania zgodnego z tą strategią jest „Prosto z pola do 50 km”, którego założeniem jest skracanie łańcucha dostaw i rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami. Dzięki temu klienci Wrocławia będą mogli korzystać z oferty wysokiej jakości owoców pochodzących z małych, pobliskich gospodarstw rolnych.

Zakupy w nowym sklepie ułatwią natomiast specjalne strefy zakupowe, m.in.: Strefa Alkoholi z szerokim wyborem wina dla koneserów, Kuchnie Świata z bogatą ofertą produktów azjatyckich, Targi Rybne – specjalna strefa świata ryb, wspierająca lokalne hodowle ryb słodkowodnych i oferująca codzienne dostawy prosto od rybaków, Wędzarnia wędlin i ryb, grill i tzw. gorący stół z zawsze ciepłymi kurczakami, wołowina dojrzewająca, świeżo wypiekane pieczywo, strefa napojów z obniżoną zawartością cukru, Sport Food – oferta produktów spożywczych dla osób uprawiających sport, czy Świat Pupila - specjalna strefa dla psa i kota z bardzo szeroką ofertą artykułów dla zwierząt domowych.

Na wygodę klientów nowego wrocławskiego hipermarketu wpłyną także innowacyjne rozwiązania: szerokie wejście, nowoczesna aranżacja sklepu ze skośną aleją dającą klientowi wybór ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu oraz komfortowe alejki. Zakupy usprawnią także kasy samoobsługowe, usługa Scan & Go w aplikacji Mój Carrefour, system jednej kolejki oraz możliwość odebrania w sklepie zakupów zamówionych on-line.

Wygodnym i nowatorskim rozwiązaniem jest sklep Carrefour BIO, zlokalizowany w hipermarkecie Carrefour jako store-in-store. Wraz z otwarciem kolejnego, czwartego już sklepu Carrefour BIO w Polsce, sieć wchodzi na rynek Wrocławia z ofertą certyfikowanych produktów ekologicznych i otwiera pierwszy sklep w tym formacie poza Warszawą. Cały asortyment zdrowych produktów w sklepie Carrefour BIO liczy ponad 3000 produktów. W sklepie Carrefour BIO planowana jest także stacja refillomatu, czyli zakupu kosmetyków do opakowań wielokrotnego użytku.

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    bio RSS ALERT    /    hipermarket RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!