Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour: Zakończono prace projektowe nad Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Zakończone zostały prace projektowe przy Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Koncepcja architektoniczna nowej bydgoskiej inwestycji firmy Carrefour powstała w pracowni Space Architects. Modernizacja centrów handlowych wpisuje się w długofalową strategię firmy.

Carrefour: Zakończono prace projektowe nad Metropolitan Outlet w Bydgoszczy
Carrefour: Zakończono prace projektowe nad Metropolitan Outlet w Bydgoszczy. Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-04-2016, 10:56

Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu wraz ze zmodernizowanym hipermarketem Carrefour zakłada stworzenie nowoczesnej i przestronnej przestrzeni handlowej. Zakończenie etapu projektowania obiektu doprowadzi niebawem do rozpoczęcia procedur administracyjnych związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II.   

Na powierzchni outletu 17 000 m. kw. GLA Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaoferuje wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz polskich i zagranicznych producentów w obniżonych cenach. Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe, plac zabaw dla dzieci, sklep spożywczy Careffour o powierzchni 5 000 m.kw. i stacja paliw.

Ponad 70 proc. powierzchni jest zarezerwowanej, aktualnie trwają negocjacje pierwszych umów najmu.

Równolegle Carrefour finalizuje ostatni etap rozbudowy i remodelingu Galerii Morena w Gdańsku, a także kilku mniejszych modernizacji i rekomercjalizacji centrów handlowych ze swojego portfolio na terenie całego kraju.

W segmencie centrów handlowych największymi inwestycjami realizowanymi przez Carrefour w 2015 roku były Galeria Morena w Gdańsku, Metropolitan Outlet w Bydgoszczy i Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku.

Na zakończenie 2015 r. Carrefour zarządzał w Polsce 20 centrami handlowymi o łącznej powierzchni najmu 230 000 m.kw.

Modernizacja centrów handlowych jest wpisana w długoterminową strategię firmy Carrefour. Strategia zakłada oferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej w sklepach i centrach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Metropolitan Outlet w Bydgoszczy RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!