Carrefour zwiększa zasięg e-commerce i wprowadza nową kategorię do sprzedaży
- Autor: oprac. AW
- Data: 09-03-2023, 12:18

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Carrefour Polska rozwija e-commerce
Carrefour Polska obejmuje zasięgiem dostaw za pośrednictwem Glovo kolejne miasta w Polsce. Ich liczba zwiększy się w 2023 roku blisko 3 krotnie, dzięki włączeniu do systemu kolejnych 73 sklepów w całym kraju. Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.
Carrefour i Glovo
Jak podaje Carrefour, sieć wyróżnia się spośród wszystkich partnerów Glovo najszerszym asortymentem produktów spożywczych, który obecnie sięga ponad 18.000 artykułów. Sieć planuje wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci.
komentarze (0)