Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Cashback może zwiększyć obroty lokalnych placówek handlowych

Bardziej powszechny dostęp do cashback to nie tylko wiele korzyści dla klientów, ale również szansa na pojawienie się terminali płatniczych w tych sklepach, których właściciele dotychczas, niesłusznie zresztą, obawiali się wysokich kosztów związanych z akceptacją płatności bezgotówkowych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Bober, prezes zarządu Polskie ePłatności.

Cashback może zwiększyć obroty lokalnych placówek handlowych
Janusz Bober, prezes zarządu Polskie ePłatności. Fot. Polskie ePłatności

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 27-04-2016, 15:53

– Nie bez znaczenia pozostaje również to, że Mastercard zapowiedział kilka dni temu zwiększenie limitu na wypłaty cashback z 300 do 500 zł. Dzięki tej zmianie, w mniejszych miejscowościach, w których dostęp do bankomatów jest utrudniony, mieszkańcy zyskają możliwość wypłacania w kasie lokalnego sklepu większej kwoty gotówki – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Bober, prezes zarządu Polskie ePłatności.

Dodaje, że to bardzo istotne z perspektywy klienta, ponieważ większość polskich banków za wypłatę pieniędzy poprzez cashback w dowolnej placówce handlowej nie pobiera dodatkowych opłat, tak jak to się dzieje w przypadku bankomatów.

– W rezultacie, dzięki usłudze cashback, czyli wypłacania gotówki z kasy sklepu, mogą zwiększyć się obroty lokalnych placówek handlowych. Dzięki oferowaniu tej usługi, a także innych np. DCC – czyli płatności w walucie karty, sprzedaży doładowań telefonicznych czy płatności za domowe rachunki, możliwe jest znaczne obniżenie kosztów posiadania terminala, gdyż agenci rozliczeniowi oferują za nie korzystne upusty – wyjaśnia Janusz Bober.

Podkreśla, że dzięki temu rozwiązaniu zmniejszają się również koszty obrotu gotówką tj. np. koszty jej transportu czy prowizje za wpłatę utargu na rachunek bankowy. 

– Gotówka trafia bowiem do ręki klienta, a nie do kasy, ułatwiając ponadto pracę kasjerów – podsumowuje Janusz Bober.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Janusz Bober RSS ALERT    /    ePłatności RSS ALERT    /    cashback RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!