Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Centra Gemini Park umacniają swój footfall

Trzy centra handlowe Gemini Park w Bielsku-Białej, Tychach i Tarnowie odzyskują coraz więcej klientów. Minione wakacje przyniosły spółkom należącym do grupy Gemini Holding dalszy wzrost footfall w należących do nich centrach handlowych. Już lipiec przyniósł kontynuację trendu wzrostowego z maja i czerwca. W pierwszym miesiącu wakacji w Gemini Park Bielsko-Biało zanotowano powrót rok do roku 86 proc. klientów. 85 proc. odzyskało z kolei Gemini Park Tychy, a do Gemini Park Tarnów wróciło 75 proc. odwiedzających.

Centra Gemini Park umacniają swój footfall
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 28-09-2020, 11:39

Sierpień przyniósł z kolei stabilizację tego trendu. Był to czwarty miesiąc z rzędu od lockdown'u, w którym centra Gemini Park zanotowały wzrosty. I tak, bielski obiekt odrobił blisko 86 proc. footfall'u w stosunku do tego samego miesiąca przed rokiem. Taki sam wynik zanotowała tyska galeria. Tutaj również footfall sięgnął poziomu 86 proc. ubiegłorocznego.

Tym samym obie galerie uplasowały się ok. 8 punktów ponad trendem notowanym na rynku przez  Shopping Index Top Key. Blisko rynkowego trendu znalazło się natomiast tarnowskie centrum handlowe, do którego w sierpniu rok do roku wróciło 70 proc. klientów

- Od zniesienia lockdown'u nasze galeria odzyskują klientów, lokując się powyżej trendów rynkowych lub na równi z nim. Wakacje przyniosły umocnienie się tego zjawiska. To dobra wiadomość, zwłaszcza przed jesienią, która podobnie jak wakacje, będzie dla nas kolejnym sprawdzianem  - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Za poprawiającymi się z miesiąca na miesiąc wynikami galerii Gemini Park stoi dziś kilka czynników. Wszystkie trzy centra rozpoczęły wakacje z kompletną ofertą handlową, gastronomiczną i usługową. Także Gemini Park Bielsko-Biała mające w grupie największy udział oferty rozrywkowej z kinem na czele, miało ją dostępną w 100% dla klientów.

Sezon napędziły także wyprzedaże, które okazały się rekordowe i to zarówno z uwagi na obniżki, jak i wydłużony czas trwania. Nie bez znaczenia było także rosnące poczucie bezpieczeństwa klienta w galerii. Już czerwcowe badania PRCH mówiły o tym, że aż 79 proc. klientów bez obaw robi zakupy w centrach handlowych.

- Wyniki, które obecnie obserwujemy są zadowalające, tym bardziej, że przekładają się na obroty naszych najemców. Te, dla przykładu w lipcu w Gemini Park Bielsko-Biała wyniosły aż 99 proc. ubiegłorocznych, w efekcie czego aż 40% najemców zanotowało tu wyniki lepsze niż w roku ubiegłym. To rodzi pewien optymizm. Wiele jednak wciąż pozostaje do zrobienia. Wakacje należy więc traktować jako dobry punkt wyjścia do dalszej pracy - mówi Malcharek.

Jak zauważa jednak Malcharek, rynek potrzebuje także pomocy ze strony rządu. - Zniesienie zakazu handlu pozwoli na szybsze odrabianie strat. Jak szacuje Retail Insitute może przyczynić się nawet do 4-procentowego wzrostu footfall'u. Powrót niedziel mógłby także pozytywnie wpłynąć na osłabiony pandemią PKB, a także uchronić miejsca pracy, jakie dziś tworzą centra handlowe - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gemini Park RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!