Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Centra handlowe Gemini Park: Wróciło ponad 77 proc. klientów

Centra handlowe Gemini Park w Tychach, Tarnowie i Bielsku-Białej przyciągają coraz więcej klientów. Do obiektów wróciło ponad 77 proc. klientów. Centra zaczynają także notować pierwsze wzrosty w stosunku do wyników odwiedzalnośći w 2019 roku. Rosnący wskaźnik odwiedzin przekłada się na obroty najemców.

Centra handlowe Gemini Park: Wróciło ponad 77 proc. klientów
W centrach Gemini Park przybywa klientów, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 27-05-2020, 11:31

Polacy wrócili do centrów handlowych i to liczniej niż prognozowano. Widać to na przykładzie galerii Gemini Park w Tychach, Tarnowie i Bielsku-Białej. Wszystkie trzy obiekty należące do Gemini Holding od 4 maja notują stabilny przyrost liczby klientów. 

- Pierwszy tydzień po restarcie galerii, kiedy to do naszych centrów wróciło ponad 60% klientów, pokazał, że mamy szansę szybko odrobić footfall. Tym bardziej, że wynik ten był dwukrotnie wyższy niż rynkowe prognozy. Kolejne dni tylko umocniły ten trend - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding. 

- W efekcie, już w trzecim tygodniu po odmrożeniu oferty zanotowaliśmy footfall na poziomie sięgającym powyżej 77% w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem. To dobra prognoza na przyszłość zarówno dla samych galerii Gemini Park, jak i dla naszych najemców - dodaje. 

Tym bardziej, że coraz większy ruch w galeriach przekłada się na rosnące obroty. - Z informacji, jakie do nas spływają, jasno wynika, że wskaźnik konwersji, czyli wpływu liczby odwiedzających na wyniki finansowe najemców, utrzymuje się na wysokim poziomie i podobnie jak footfall od 4 maja wykazuje tendencję wzrostową, pozwalając naszym partnerom biznesowym na stosunkowo szybkie odrabianie strat spowodowanych pandemią - mówi Malcharek. 

W Gemini Park Tychy footfall w okresie od 4 do 25 maja wynosił 77% w stosunku do notowanego w tym samym okresie przed rokiem. W Gemini Park Tarnów wskaźnik ten wynosił ponad 68%, a w Gemini Park Bielsko-Biała oscylował na poziomie ponad 67% 

W poniedziałek (25.05) galerie zanotowały znaczący wzrost liczby klientów w stosunku do tego samego dnia przed rokiem. I tak tyski obiekt zanotował footfall o 27% większy, a tarnowski o blisko 17%. Klientów przybyło również w Bielsku-Białej. Zgodnie z poniedziałkowymi danymi wróciło tutaj już ponad 90% z nich. 

- Rynek zweryfikował pesymistyczne prognozy analityków. I to nie tylko pod względem liczby klientów, ale i tempa powrotu do galerii.  W przypadku Gemini Park złożyło się na to kilka czynników. Kluczowym był dostęp do oferty. Galerie wznowiły działalność mając czynne ponad 90% lokali, które mogą obecnie działać.  Niemal w komplecie wznowiono także działalność oferty gastronomicznej - mówi Malcharek. 

Jak zaznacza jednak przedstawicielka holdingu, do dalszych wzrostów potrzebne są kolejne bodźce. - Wyczekiwane jest odmrożenie klubów fitness i kin, a także pozostałych elementów oferty rozrywkowej, w tym bawialni dla dzieci i parków rekreacyjnych. Najemcom i galeriom pomogłoby także zniesienie zakazu handlu w niedzielę. Przywrócenie dnia handlowego pozytywnie wpłynęłoby nie tylko na obroty i footfall, ale także na PKB - mówi Malcharek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gemini Park RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.108.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!