Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Centra handlowe przeżywają w grudniu prawdziwe oblężenie

Odwiedzalność centrów handlowych w Polsce w grudniu rośnie o prawie 20 proc. w stosunku do innych miesięcy. W tym newralgicznym dla branży handlowej okresie największym zainteresowaniem klientów cieszą się sklepy oferujące biżuterię, zegarki, akcesoria i zabawki oraz książki - wynika z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH).
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2015, 18:01
Centra handlowe przeżywają w grudniu prawdziwe oblężenie
fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na podstawie raportu PRCH Turnover Index przygotowywanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, na przestrzeni ostatnich 6 lat w grudniu największy wzrost zainteresowania ze strony klientów odwiedzających galerie handlowe notuje sektor sklepów oferujących produkty takie jak: biżuteria, zegarki, sklepy zoologiczne, sklepy z upominkami, punkty oferujące telefony komórkowe, zabawki, akcesoria sportowe oraz księgarnie. Wspomniane wyżej branże notują ponad dwukrotny wzrost wartości koszyka zakupowego w stosunku do pozostałych miesięcy w roku.

Bardzo dużym zainteresowaniem Polaków w grudniu cieszą się również sklepy oferujące meble, elektronikę, dekoracje i akcesoria użytku domowego, w stosunku do rocznej  średniej zainteresowanie to jest wyższe o niemalże 90 proc. Polska Rada Centrów Handlowych obserwuje również znaczny, bo aż 66 proc. wzrost koszyka zakupowego, pośród  sklepów działających w segmencie „zdrowie i uroda” takich jak drogerie, perfumerie, salony urody i salony optyczne.
 
Czas przedświątecznych zakupów to również bardzo dobry okres dla sklepów oferujących produkty spożywcze i żywność w centrach handlowych, porównując wyniki tych sklepów z innymi miesiącami są one wyższe o ponad 55 proc. Co ciekawe sieci modowe oferujące odzież i dodatki notują średnio 38 proc. wzrost sprzedaży. W ostatnim miesiącu roku branżą, która w najmniejszym stopniu korzysta z przedświątecznej gorączki zakupowej są kina, kluby fitness czy kręgielnie, których wyniki rosną zaledwie o 2 proc. w stosunku do pozostałych miesięcy w roku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!