Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Centra handlowe w oczach klientów: czego nie może zabraknąć?

  • Autor: oprac. OW
  • Data: 30-12-2022, 12:40
Czego konsumenci oczekują od centrów handlowych i co sprawia, że spędzają tam kilka godzin w czasie jednej wizyty?
Centra handlowe w oczach klientów: czego nie może zabraknąć?
Centra handlowe: czego nie może w nich zabraknąć? Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jakie powinny być centra handlowe?

Dla klientów centrów handlowych liczy się przede wszystkim szeroka oferta, bo gdy już w centrum handlowym jesteśmy, to chcemy spędzić w nim czas, tak jak lubimy – przyjemnie z elementami rozrywki, ale często także produktywnie, mogąc zrobić zakupy pierwszej potrzeby, wysłać lub odebrać paczkę czy umyć samochód - wynika z raportu „Centra handlowe ponownie w centrum uwagi klienta?” przygotowanego przez łódzką Manifakturę.

W idealnym kompleksie handlowym nie może zabraknąć apteki. To właśnie ten punkt wskazało najwięcej, bo aż 65 proc. badanych. Niezwykle istotny okazał się również paczkomat (56 proc.), a blisko co druga osoba wskazała jako must have salon fryzjerski oraz punkt drukarski/ksero.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!