Centrum Handlowe Europa Centralna ruszy 1 marca
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 16-02-2013, 10:18
- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, że otrzymaliśmy pozwolenie na użytkowanie. Ta decyzja to zielone światło dla Europy Centralnej. Teraz możemy już oficjalnie zaprosić klientów na trzydniowe otwarcie obiektu w dniach 1-3 marca, które będzie obfitowało w wiele atrakcji - mówi Jonathan Tinker, członek zarządu Helical Poland, właściciela obiektu
Proces otwierania całego obiektu będzie przebiegał wieloetapowo. Od 4 lutego działa już, zaprojektowany według najnowszego konceptu, jeden z najbardziej efektownych w regionie McDonald's Drive Thru ze specjalną salą zabaw da dzieci GYM&FUN. 27 lutego pierwszych klientów przyjmą sklepy RTV Euro AGD, Castorama oraz Saturn. Większość lokali przywita klientów w trakcie oficjalnego otwarcia, czyli 1 marca, a pozostałe sklepy otworzą się w kolejnych miesiącach.
Centrum Handlowe Europa Centralna o powierzchni 67 tys. metrów kwadratowych jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce i łączy w sobie najlepsze cechy galerii handlowej i parku handlowego.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Centrum jest położone przy jednym z największych węzłów autostradowych w Polsce (Gliwice-Sośnica), gdzie łączą się autostrady A1 i A4 i droga krajowa nr 44 oraz na obszarze gęsto zaludnionego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, co sprawia, że niemal 5 mln osób może w ciągu godziny dojechać tu na zakupy.
Powierzchnia Centrum Handlowego Europa Centralna wynajęta jest już w około 90 proc. przez firmy takie jak: Saturn, Castorama, Tesco Extra, Jula, Ski Team, Jysk, SMYK Megastore, New Yorker, Solar, Reserved, H&M, Cubus, Lindex, CCC, Bershka, Apart, RTV Euro AGD, TUI, Home and You, Super Pharm, Neckermann, Deichmann, City Sport, Mohito, Promod, Cortland Apple Premium Reseller, Stradivarius, Rossmann, TAKKO Fashion, czy Douglas. Większość sklepów jest już gotowa i lada chwila zacznie się zatowarowanie.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Dyrektor Manufaktury: Jak zawalczyć o uwagę i czas klientów centrów handlowych?
-
"Weekend dla zdrowia" w CH Westfield Arkadia
-
Ukraińskie firmy myślą o ekspansji w Polsce. W które obszary rynku celują?
-
Gemini Park Bielsko-Biała z nowymi lokalami i atrakcjami
-
Zniesienie obostrzeń ożywiło rynek centrów handlowych
-
Napływ Ukraińców zwiększa obroty handlu
-
Rosną koszty najemców w centrach handlowych
-
Wyniki centrów handlowych są lepsze niż przed Covidem
-
Koszty ciągną na dno biznes w galeriach handlowych. "Nie widać szans na zmianę"
-
Raport: Klienci z coraz większymi wymaganiami w stosunku do galerii handlowych
komentarze (3)
Kolejne zbędne CH... Po co ktoś ma dojeżdżać godzinę do Europy jak może w 10 min dojechać do CH w swoim mieście, które ma taką samą ofertę ??
OdpowiedzHahaha taką samą ofertę w swoim mieście. ->żenada
OdpowiedzMógłbyś rozwinąć swój komentarz przygłupie czy ograniczysz się do słowa "żenada", które nie wiele wnosi i w zasadzie nie wiadomo o co Ci chodzi ?
Odpowiedz