Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

CH Auchan Gdańsk zostanie dostoswane do potrzeb klientów i trendów zakupowych

Na początku przyszłego roku rusza drugi etap przebudowy Centrum Handlowego Auchan w Gdańsku. Immochan, inwestor i właściciel centrów handlowych Auchan, planuje otwarcie przebudowanego obiektu w drugiej połowie 2016 roku. Za dwa lata CH Auchan Gdańsk stanie się większym i bardziej nowoczesnym centrum handlowym z kompleksową i udoskonaloną ofertą zakupową.

CH Auchan Gdańsk zostanie dostoswane do potrzeb klientów i trendów zakupowych
Centrum Handlowe Auchan w Gdańsku, fot. Immauchan

Autor: pr
Data: 07-07-2014, 19:13

Przebudowa połączona z odświeżeniem wnętrz i zmianami wystroju centrum handlowego odbywa się w dwóch etapach i jest związana z dopasowaniem obiektu do aktualnych potrzeb zakupowych klientów oraz trendów rynkowych. Pierwsza faza inwestycji zakończyła się otwarciem jedynego na Pomorzu sklepu z zabawkami Toys‘R'Us. Po zakończeniu drugiej fazy rozbudowy galeria handlowa zostanie unowocześniona i powiększona. Całkowita powierzchnia handlowa obiektu wyniesie 48,5 tys. mkw.

Po przebudowie liczba salonów w galerii zwiększy się do 65, tym samym jej powierzchnia handlowa wyniesie ponad 20 tys. mkw. Większość najemców podpisała już umowy na wynajem lokali w przebudowanym obiekcie. Wśród nich są salony, takie jak: Carry, Deichmann, Divers, City Sport, Jubitom, Zoolandia czy Vision Express.

Do listy najemców przebudowywanej części centrum handlowego dołączyły również nowe marki, takie jak Ryłko, Intershoes, Krakowski Kredens czy Itaka. Proces komercjalizacji nowej części inwestycji rozwija się dynamicznie. Immochan finalizuje kolejne umowy, zwracając szczególną uwagę na miks najemców i dopasowanie portfolio marek do obecnych potrzeb klientów.

Powiększenie Centrum Handlowego Auchan Gdańsk będzie przebiegać zgodnie z harmonogramem i nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie hipermarketu Auchan oraz nieprzebudowywanej części galerii handlowej. Inwestor zadba o to, by prace budowlane przebiegały sprawnie i nie utrudniały zakupów klientom. Przez cały czas klienci będą mieli do dyspozycji trzy wejścia do centrum handlowego, a godziny otwarcia obiektu pozostaną bez zmian.

Centrum Handlowe Auchan Gdańsk powstało w 1998 roku. Obecnie galeria handlowa to hipermarket Auchan i blisko 50 najemców. Atutem Auchan Gdańsk jest lokalizacja w pobliżu południowych dzielnic mieszkaniowych Gdańska i zjazdów z Obwodnicy Trójmiasta. Po wprowadzeniu w 2013 roku przepisów o małym ruchu granicznym między obwodem kaliningradzkim a częścią województwa pomorskiego Centrum Handlowe Auchan odwiedza coraz więcej gości z Kaliningradu, którzy cenią galerię przy ul. Szczęśliwej 3 za optymalną ofertę najemców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Auchan RSS ALERT    /    Immochan RSS ALERT    /    rynek centrów handlowych w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!