Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Chias Brothers na FRSiH: Liczba followersów nie jest najważniejsza, ale jakość i wiarygodność influencera

  • Autor: JS/portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2018, 15:29
Ważne jest sprawdzanie osób, z którymi chcemy nawiązać współpracę, czy konkretny influencer utożsamia się z naszymi wartościami. To buduje zaufanie do influencerów – powiedziała Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o. w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Chias Brothers na FRSiH: Liczba followersów nie jest najważniejsza, ale jakość i wiarygodność influencera
Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o

Joanna Kaczmarek uważa, że sposobem na walkę z hejtem jest zmniejszanie dystansu z konsumentami i nawiązanie bezpośredniego dialogu.

– Od pierwszego miesiąca działalności współpracujemy z influencerami. Poza tym stawiamy na inne niestandardowe rozwiązania. Pokazujemy własne twarze i jako przedstawiciele marki opowiadamy na pytania naszych konsumentów, przez co zmniejszamy dystans i budujemy wzajemne zaufanie. Angażujemy naszych konsumentów w współtworzenie produktów. Dla nas jest to duża wartość, bo nie każdy może sobie na to pozwolić – tłumaczyła.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Joanna Kaczmarek zwróciła uwagę na przemyślane wybory osób, z którymi chce się nawiązać współpracę.

– Ważne jest sprawdzanie osób, z którymi chcemy nawiązać współpracę, czy konkretny influencer utożsamia się z naszymi wartościami. To buduje zaufanie do influencerów. Z naszego doświadczenia wynika, że nie jest najważniejsza liczba followersów, ale jakość kontentu i wiarygodność influencera w tym, co robi. Osoba, która długofalowo współpracuje z wieloma markami na różnych płaszczyznach ma dużo większe efekty niż jednorazowy strzał, bo np. za chwilę nasz influencer może współpracować z inną marką, czasami konkurencją. Dla konsumentów bardziej wartościowa jest grupa mniejszych influencerów, czyli mikroinfluencerów, którzy są tacy sami jak my odbiorcy i dzięki temu łatwiej im zaufać – dodała Head of Marketing w Chias Brothers.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!