Chias Brothers na FRSiH: Liczba followersów nie jest najważniejsza, ale jakość i wiarygodność influencera
- Autor: JS/portalspozywczy.pl
- Data: 15-11-2018, 15:29

Joanna Kaczmarek uważa, że sposobem na walkę z hejtem jest zmniejszanie dystansu z konsumentami i nawiązanie bezpośredniego dialogu.
– Od pierwszego miesiąca działalności współpracujemy z influencerami. Poza tym stawiamy na inne niestandardowe rozwiązania. Pokazujemy własne twarze i jako przedstawiciele marki opowiadamy na pytania naszych konsumentów, przez co zmniejszamy dystans i budujemy wzajemne zaufanie. Angażujemy naszych konsumentów w współtworzenie produktów. Dla nas jest to duża wartość, bo nie każdy może sobie na to pozwolić – tłumaczyła.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Joanna Kaczmarek zwróciła uwagę na przemyślane wybory osób, z którymi chce się nawiązać współpracę.
– Ważne jest sprawdzanie osób, z którymi chcemy nawiązać współpracę, czy konkretny influencer utożsamia się z naszymi wartościami. To buduje zaufanie do influencerów. Z naszego doświadczenia wynika, że nie jest najważniejsza liczba followersów, ale jakość kontentu i wiarygodność influencera w tym, co robi. Osoba, która długofalowo współpracuje z wieloma markami na różnych płaszczyznach ma dużo większe efekty niż jednorazowy strzał, bo np. za chwilę nasz influencer może współpracować z inną marką, czasami konkurencją. Dla konsumentów bardziej wartościowa jest grupa mniejszych influencerów, czyli mikroinfluencerów, którzy są tacy sami jak my odbiorcy i dzięki temu łatwiej im zaufać – dodała Head of Marketing w Chias Brothers.
Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Lara Gessler: Jak być wiarygodnym influencerem?
-
10 top trendów żywieniowych. Jakich produktów szukają konsumenci
-
UOKiK tworzy wytyczne dla influencerów i prosi ich o pomoc
-
Ekipa Holding chce wydać 9,6 mln zł na rozwój
-
Czy influencerzy i Janusz Palikot mogą reklamować alkohol w mediach społecznościowych?
-
Pizza Live Show w Lidlu 10 maja. Sieć zaprasza na wspólne pieczenie pizzy we włoskim stylu
-
EEC: Jak duży wpływ mają influencerzy marketingu
-
Elon Musk kupił Twittera. Ile kosztowała transakcja?
-
Leroy Merlin doniósł na bojkot: podszywają się pod nas. Facebook ich zbanował
-
Nestle Polska każe pracownikom blokować negatywne komentarze. "Standardowa praktyka wielu firm"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (0)