Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Chias Brothers na FRSiH: Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów

  • Autor: JS/portalspozywczy.pl
  • Data: 16-11-2018, 14:38
Możemy nagradzać konsumentów za polecanie naszych produktów, co jest już widoczne w branży odzieżowej, ale jeszcze nie jest dostępne na rynku spożywczym – powiedziała Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o. w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Chias Brothers na FRSiH: Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów
Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o

Umiejętne działania w Internecie i budowanie strategii zdaniem Joanny Kaczmarek jest kluczowe w dotarciu do konsumentów.

– Trzeba się zastanowić dobrze, co powinno być przekazem marki. Z naszych doświadczeń wiemy, że trzeba pokazywać czym produkt wyróżnia się, opowiedzieć o jego zaletach. W dobie Internetu, gdzie dociera do nas tyle różnych informacji, twórcy muszą zbudować dobry przekaz ze strony marki, influencera do odbiorcy – dodała Head of Marketing w Chias Brothers.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zdaniem Joanny Kaczmarek każdy z kanałów jak: media, blogerzy, infuencerzy, eventy jest istotny w dotarciu do konsumentów.

– Moim zdaniem kanały muszą uzupełniać się i w tym tkwi sekret sukcesu. W naszym przypadku influencerzy generują zasięg, których media nie osiągną, jeśli chodzi o Internet. Ale także inne działania jak media i eventy muszą być włączone – stwierdziła Joanna Kaczmarek z Chias Brothers.

Influencer marketing jest wymieniany jako jeden z głównych nurtów w najbliższej przyszłości jako dotarcie do szerokiego grona konsumentów. W najbliższym czasie może rozwinąć się jeszcze inne narzędzie.

– Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów. Możemy nagradzać konsumentów za polecanie naszych produktów, co jest już widoczne w branży odzieżowej, ale jeszcze nie jest dostępne na rynku spożywczym. W przypadku marek, które sprzedają przez Internet jest to jakaś droga, którą warto podążać – oceniła Head of Marketing w Chias Brothers.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!