Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Circle K rusza z kampanią promującą program „Drogowe ABC”

Na stacjach Circle K w całej Polsce ruszyła kampania, której celem jest zgromadzenie środków na realizację drugiej edycji programu edukacyjnego „Drogowe ABC”, organizowanego we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Środki ze sprzedaży ciepłych napojów z ekspresu – kawy, herbaty czy gorącej czekolady, zasilą program, który rozpocznie się w przedszkolach w całej Polsce na początku marca. W ramach inicjatywy dzieci w wieku przedszkolnym zapoznają się z zasadami bezpiecznego zachowania na drodze.

Circle K rusza z kampanią promującą program „Drogowe ABC”
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 27-01-2020, 11:16

 „Drogowe ABC” to program edukacyjny organizowany przez Circle K Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Jego celem jest promowanie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym wśród dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Poprzez połączenie nauki i zabawy dzieci zdobywają wiedzę na temat bezpiecznego poruszania się na drodze. 

– Działania wspierające poprawę bezpieczeństwa na drodze są dla nas bardzo ważne. Wierzymy, że etap edukacji przedszkolnej, to najlepszy moment, by zacząć budować świadomość i kształtować prawidłowe postawy wśród najmłodszych. Dlatego, wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem stworzyliśmy program edukacyjny „Drogowe ABC”, a jego  pierwsza edycja została bardzo pozytywnie przyjęta przez wychowawców, rodziców i same dzieciaki. W tym roku powracamy z drugą edycją „Drogowego ABC”, która obejmie swym zasięgiem kolejne 25 tysięcy dzieci w całej Polsce. Zachęcamy do wspierania idei programu Klientów naszych stacji. Wystarczy kupić kawę, gorącą czekoladę lub herbatę, a część dochodów uzyskanych z ich zakupu zostanie przez nas przekazana do PCK, który wykorzysta je na realizację programu – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.

Od 15 stycznia do 18 marca br. z każdej kawy, herbaty lub gorącej czekolady zakupionej na stacjach Circle K w całej Polsce, firma przekaże 10 groszy na realizację programu „Drogowe ABC”. Ciepłe napoje z ekspresu można samodzielnie przygotować w specjalnie zaprojektowanym kubku nawiązującym do szaty graficznej programu edukacyjnego. Kampania wspierana jest także medialnie poprzez spoty  telewizyjne, radiowe oraz promocję w Internecie, także z udziałem influencerów. W program zaangażowali się również  ambasadorowie Circle K – Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk, którym temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym jest szczególnie bliski.

W ubiegłym roku, dzięki pierwszej edycji programu „Drogowe ABC” 25 tysięcy dzieci z 242 przedszkoli w 12 województwach poznało zasady bezpiecznego uczestniczenia w ruchu drogowym. Druga edycja rozpocznie się w marcu br. Program w całości finansowany jest ze środków przekazanych przez jego współorganizatora – firmę Circle K.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Circle K RSS ALERT    /    stacje benzynowe RSS ALERT    /    stacje paliw RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!