Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Circle K stawia na franczyzę. 16 nowych stacji w I półroczu 2020 roku

Sieć stacji Circle K powiększyła się o kolejne punkty na mapie Polski. W pierwszym półroczu 2020 roku otwarto 16 stacji działających w modelu franczyzowym. W najbliższym roku planowane jest kolejnych kilkadziesiąt otwarć. Ostanie miesiące obfitowały także w rozwój oferty, która zwiększa atrakcyjność firmy jako partnera franczyzowego, umożliwiając dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Circle K stawia na franczyzę. 16 nowych stacji w I półroczu 2020 roku
Circle K stawia na franczyzę. 16 nowych stacji w pierwszym półroczu 2020, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-07-2020, 12:41

Sieć Circle K posiada ponad 360 stacji paliw w całej Polsce. Najnowsze stacje otwarte zostały w Chełmnie, Mszanie Górnej, Końskich, Konarach, Baranowie Sandomierskim, Ciechanowcu, Jędrzychowicach, Warce, Mińsku Mazowieckim, Czerwińsku, Warszawie, Turku, Sandomierzu, Łukcie, Dębicy i Kąkolewnicy. Stacje wyposażone są zarówno w najnowsze koncepty gastronomiczne, oferujące kultowe Hot Dogi, przyrządzane na miejscu ciepłe kanapki i wrapy czy świeżo wypiekane pieczywo, jak i wysokiej jakości paliwo. Na części stacji możliwe jest także zatankowanie AdBlue.

- Ten rok jest niezwykle intensywny i niesie nowe wyzwania dla całej gospodarki, także dla branży paliwowej. Wymaga od nas wzmożonych analiz i uważnego planowania na bazie wielu zmiennych, które pozostają częściowo niewiadome. W przeszłości zadeklarowaliśmy, że chcemy się rozwijać i mimo kryzysu, chcemy dotrzymać słowa. Dlatego otwarcia nowych stacji w ostatnich miesiącach szczególnie nas cieszą – mówi Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska – Grupa Alimentation Couche-Tard, której częścią jest Circle K, stawia na rozwój m.in. poprzez sieć franczyzową i jest zdeterminowana, aby w nią inwestować, a Polski rynek jest atrakcyjny i daje wiele możliwości biznesowych – dodaje.

- Wszystkie 16 nowo otwartych stacji to stacje franczyzowe, które obecnie stanowią ponad 25% wszystkich punktów należących do sieci w Polsce. Chcemy dalej rozwijać naszą sieć w Polsce w modelu franczyzowym. Liczymy, że nie tylko wysokiej jakości paliwa, ale także bogata oferta pozapaliwowa zachęci naszych potencjalnych partnerów do wspólnego prowadzenia biznesu pod marką Circle K. Stale dodajemy nowe koncepty do naszej oferty, udostępniając je także naszym franczyzobiorcom. W ostatnim czasie na stacjach pojawił się Froster – maszyna do tworzenia deseru bazującego na kruszonym lodzie i kultowych napojach, który jest hitem już nie tylko w USA. Przykład taki jak ten, jest potwierdzeniem, że przyglądamy się globalnym trendom i dajemy dostęp do nich naszym franczyzobiorcom, zwiększając unikalność ich stacji i pomagając budować popyt – mówi Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.

Ostatnie miesiące były intensywne nie tylko pod kątem wdrażania nowych stacji do sieci, lecz także pod względem wprowadzania nowoczesnych rozwiązań. Od połowy czerwca klienci, mieszkający na terenie Warszawy, zyskali możliwość zamówienia zakupów spożywczych i ciepłych posiłków z 17 stacji Circle K na wybrany adres, poprzez aplikację Bolt Food. Dodatkowo na profilu Facebook marki uruchomiono chatbota, który odpowiada na pytania klientów i pomaga im w sprawnym uzyskaniu istotnych informacji. Natomiast na stronie https://www.circlek.pl/gramwgre dostępna jest wakacyjna gra mobilna, w której do wygrania są nagrody z oferty Circle K. W planach na drugą połowę roku znajdują się kolejne udogodnienia związane z łatwiejszym robieniem zakupów, tankowaniem i korzystaniem z myjni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Circle K RSS ALERT    /    stacje paliw RSS ALERT    /    stacje benzynowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!