Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Co drugi mieszkaniec dużego miasta kupuje w Biedronce

Jak wynika z badania firmy Market Side przeprowadzonego w marcu na reprezentatywnej próbie mieszkańców miast większych niż 100 tys. mieszkańców Polacy nie są lojalnymi klientami i jedynie 27 proc. z nas robi zakupy w jednej sieci. 47 proc. ankietowanych robi zakupy w Biedronce. Kolejne w badaniu sieci: Real i Carrefour, zanotowały po 33 proc. wskazań - informuje Rzeczpospolita.


Autor: Rzeczpospolita
Data: 24-03-2010, 08:34

Słabsza pozycja sieci: Auchan czy Kaufland, wynika z mniejszej liczby sklepów w dużych miastach.

Z badania wynika, że Polacy nie są lojalnymi konsumentami, bo jedynie 27 proc. robi zakupy w tylko jednej sieci handlowej  a dwie trzecie wybiera dwie lub więcej sieci.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak czytamy w Rzeczpospolitej polski rynek handlowy jest zdecydowanie najbardziej różnorodny w Europie, bo obecna jest czołówka największych firm handlowych a do tego działa kilkadziesiąt tysięcy tradycyjnych sklepów spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Real RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    Auchan RSS ALERT    /    Kaufland RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • andrzej 2010-03-25 00:56:50
    Kilka lat temu, może 10, byłem w Biedronce i postanowiłem, że więcej tam juz nie wejdę. Ostatnio, przypadkiem zaparkowałem na parkingu obok Biedronki i ...wszedłem. Dużo się zmieniło, nowy wystrój, inny merchandising, nowy dobór produktów, ale i tak nie odważyłem sie nic kupić. Biedronka ciągle otwiera nowe sklepy, ale z każdym otwarciem zamyka sie kilka/kilkanaście sklepów w sąsiedztwie. Monopole nidgy nie miały dobrego wpływu na konkurencyjność ryknu, a w efekcie na dobro klientów. Rynek detaliczny w Polsce powoli ewoluuje w kierunku rynku zmonopolizowanego przez duże sieci. Sieci ten dzisiaj konkurują cenowo chcąc pozyskać klientów, ale już jutro będa dyktować ceny, a konsument nie będzie miał mozliwości dokonania wyboru, bo obok Biedronki w jego miejscowości nie będzie już żadnego innego sklepu. I jeśl w Biedronce będzie tylko czerstwy chleb to trzeba będzie go kupić. Tą krótka wypowiedzią, chciałbym zwrócić uwagę osób prezentująych newsy na tym portalu na to aby wskazywali również konsekwencje różnych zjawisk, które opisują. Pozdrawiam, życząc długiego życia bez konieczności robienia codziennych zakupów w biedronkach.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.186.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!