Co na grilla kupują Polacy w drugim sezonie pandemii?
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 14-05-2021, 10:25

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Trzy czwarte Polaków planuje wziąć udział w imprezie grillowej w ciągu najbliższego miesiąca, znacznie więcej niż w 2020 r. Polacy zamierzają wydać na grilla między 51-200 złotych
- Najwięcej Polaków zamierza robić zakupy na grilla w Biedronce. Na drugim miejscu plasuje się sieć Lidl, a na trzecim zaś Kaufland. Czwarte miejsce jest zaskoczeniem - to sieć Dino.
- Wśród produktów, które Polacy planują zakupić na grill, prym wiodą: kiełbasa (89%), pieczywo (75%) oraz piwo (74%). Dużą popularnością cieszą się także: świeże mięso, świeże warzywa oraz przyprawione i zamarynowane mięso.
- Powrót do normalności i ulubionych sposobów spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół – tak można w skrócie streścić obecny stosunek Polaków do grillowania. Podobnie jak wyniki innych badań prowadzonych przez Inquiry, raport „Sezon grillowy 2021” świadczy o tym, że Polacy w znacznym stopniu mają już za sobą obawy związane z COVID-19. Łagodzenie obostrzeń na pewno wzmocni takie postawy - mówi Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry.
Polacy zamierzają wydać na grilla między 51-200 złotych
Z badania Inquiry wynika, że ¾ Polaków planuje wziąć udział w imprezie grillowej w ciągu najbliższego miesiąca, znacznie więcej niż w 2020 r. Plany związane z grillem deklarują zarówno kobiety jak i mężczyźni, osoby mieszkające w mieście (bez względu na wielkość) i na wsi, niezależnie od wysokości dochodów czy wykształcenia. Grillowanie stało się powszechnym zwyczajem Polaków, niezależnie od ich sytuacji.
komentarze (0)