Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020r. straciła zawodowo (analiza)

Polki najczęściej piją kawę poza domem na stacji paliw. Lepiej oceniają firmy angażujące się społecznie i chętniej kupują produkty takich firm. Korzystają z programów lojalnościowych i są w nich aktywne. Coraz rzadziej jednak uważają promocję „produkt lub usługa w obniżonej cenie” za atrakcyjną. Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020 roku straciła zawodowo, zaś niemal dwie trzecie – że poprzedni rok był najgorszym okresem w jej życiu – wynika z badań ARC Rynek i Opinia przeprowadzonych w 2020 roku.

Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020r. straciła zawodowo (analiza)
Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020r. straciła zawodowo (analiza) / fot. unsplash

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 08-03-2021, 11:19

Kobiety a zakupy

Jak wynika z badania 39% kobiet ma pozytywne doświadczenia z promocjami. Kobiety coraz rzadziej uważają promocję „produkt lub usługa w obniżonej cenie” za atrakcyjną (38% w 2020 versus 44% w 2019). 66% kobiet uczestniczy w choćby jednym programie lojalnościowym (53% mężczyzn), a 25% - w czterech lub w większej liczbie programów. Z kolei 44% kobiet przyznaje, że robi zakupy na zapas, jeżeli jest atrakcyjna promocja

Kobiety i kawa

Kawę poza domem kobiety piją najczęściej na stacjach paliw (68%).  7% kobiet pijących kawę poza domem, robi to codziennie. Natomiast ulubiona kawa kobiet to latte (35%) – wybierają ją znacznie częściej niż mężczyźni (21%). Z kolei 35% kobiet nie używa dodatków do kawy. 58% kobiet pije kawę ze względu na jej smak, 57% - nie wyobraża sobie dna bez filiżanki kawy, a dla 33% kawoszek picie kawy to rytuał.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kobiety a ich stosunek do firm

72% kobiet korzystniej ocenia firmy zaangażowane w działania społeczne. Kobiety rzadziej doceniają zaangażowanie firm w sponsoring sportu (53% Polek ocenia lepiej takie firmy) lub w sponsoring kultury (56% Polek ocenia takie firmy lepiej)

Kobiety a rok 2020

31% kobiet twierdzi, że w 2020 roku straciła zawodowo (w przypadku mężczyzn jest to taki sam odsetek). Ponad połowa mniej kobiet (7%) niż mężczyzn (16%) uważa, że zyskała zawodowo w 2020 roku. Kobiety, częściej niż mężczyźni twierdzą, że 2020 rok był najgorszym okresem w ich życiu (71% versus 64%)

– Realizując badania od wielu lat widzimy, jak społeczeństwo się zmienia. Analizując wybrane wyniki dotyczące Polek wyraźnie widzimy, jak zmienia się stosunek Polek do promocji. Wprawdzie nadal chętnie z nich korzystają, ale postrzeganie atrakcyjności np. niższych od standardowych cen jest niższa. Ciekawym wynikiem jest ten dotyczący konsumpcji kawy na stacjach paliw. Wprawdzie kobiety rzadziej od mężczyzn piją kawę w tych miejscach, jednak jest to miejsce, gdzie poza domem najczęściej konsumują kawę – komentuje dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Chcesz zacząć sprzedawać towary rolno-spożywcze w sieci? Wypróbuj serwis Giełda Rolna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kobiety RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.25.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!