Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020r. straciła zawodowo (analiza)
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 08-03-2021, 11:22

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Kobiety a zakupy
Jak wynika z badania 39% kobiet ma pozytywne doświadczenia z promocjami. Kobiety coraz rzadziej uważają promocję „produkt lub usługa w obniżonej cenie” za atrakcyjną (38% w 2020 versus 44% w 2019). 66% kobiet uczestniczy w choćby jednym programie lojalnościowym (53% mężczyzn), a 25% - w czterech lub w większej liczbie programów. Z kolei 44% kobiet przyznaje, że robi zakupy na zapas, jeżeli jest atrakcyjna promocja
Kobiety i kawa
Kawę poza domem kobiety piją najczęściej na stacjach paliw (68%). 7% kobiet pijących kawę poza domem, robi to codziennie. Natomiast ulubiona kawa kobiet to latte (35%) – wybierają ją znacznie częściej niż mężczyźni (21%). Z kolei 35% kobiet nie używa dodatków do kawy. 58% kobiet pije kawę ze względu na jej smak, 57% - nie wyobraża sobie dna bez filiżanki kawy, a dla 33% kawoszek picie kawy to rytuał.
komentarze (0)