Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Coca-Cola chce podbić rynek smakowych napojów energetyzujących

Coca-Cola wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn - Burn Tropical. To pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20 proc. soku owocowego. Sprzedaż produktu ruszy już w kwietniu.

Coca-Cola chce podbić rynek smakowych napojów energetyzujących

Autor: pr
Data: 22-03-2010, 21:02

Segment smakowych napojów energetyzujących w Polsce rośnie bardzo dynamicznie. W niespełna dwa lata osiągnął prawie 3 proc. udziału w całej kategorii napojów energetyzujących. Według przedstawicieli firmy Coca-Cola Burn Tropical to propozycja dla tych konsumentów, którzy deklarują chęć sięgnięcia po napoje energetyzujące, ale nie do końca akceptują smak charakterystyczny dla tej grupy produktów.

Premiera Burn Tropical zbiegła się z wprowadzeniem na rynek przez markę Burn nowego półlitrowego opakowania typu PET, którego wygląd podkreśla charakter marki i jest nawiązaniem do istniejącej już na rynku butelki aluminiowej 0.25L, sprzedawanej w klubach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte zintegrowaną kampanią marketingową obejmującą obecność w telewizji, outdoor oraz promocje w punktach sprzedaży.

Napój Burn Tropical będzie dostępny w wersji z dodatkiem soku z pomarańczy, moreli i marakuji oraz z przecierem z guawy i mango, nie tylko dostarcza energię, ale również posiada naturalny, owocowy smak i witaminy z grupy B (B3, B5, B6, B12).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Burn RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • marek 2010-03-22 23:44:40
    Ciekawe jak opcja smakowa przyjmie sie na rynku. Tiger jakis czas temu wprowadzil 3 opcje smakowe swojego energetyka i patrzac na sprzedaz to szybko sie z tego wycofaja...
  • grzechu 2010-04-03 09:56:06
    tiger zawiera tylko barwniki i substancje smakowe, tutaj masz prawidziwy sok. pilem - naprawde polecam, nie czuc tego \"energetycznego\" smaku :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.41.241
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!