Coca-Cola chce podbić rynek smakowych napojów energetyzujących
Coca-Cola wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn - Burn Tropical. To pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20 proc. soku owocowego. Sprzedaż produktu ruszy już w kwietniu.

Segment smakowych napojów energetyzujących w Polsce rośnie bardzo dynamicznie. W niespełna dwa lata osiągnął prawie 3 proc. udziału w całej kategorii napojów energetyzujących. Według przedstawicieli firmy Coca-Cola Burn Tropical to propozycja dla tych konsumentów, którzy deklarują chęć sięgnięcia po napoje energetyzujące, ale nie do końca akceptują smak charakterystyczny dla tej grupy produktów.
Premiera Burn Tropical zbiegła się z wprowadzeniem na rynek przez markę Burn nowego półlitrowego opakowania typu PET, którego wygląd podkreśla charakter marki i jest nawiązaniem do istniejącej już na rynku butelki aluminiowej 0.25L, sprzedawanej w klubach.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte zintegrowaną kampanią marketingową obejmującą obecność w telewizji, outdoor oraz promocje w punktach sprzedaży.
Napój Burn Tropical będzie dostępny w wersji z dodatkiem soku z pomarańczy, moreli i marakuji oraz z przecierem z guawy i mango, nie tylko dostarcza energię, ale również posiada naturalny, owocowy smak i witaminy z grupy B (B3, B5, B6, B12).
