Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Conversational Commerce, nowy model w e-handlu zwiększający sprzedaż nawet o 25 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 03-10-2018, 13:13
Conversational Commerce jest terminem dopiero przebijającym się do świata e-sprzedaży, jednak już dzisiaj istnieją dowody na rzeczywisty wpływ tego modelu interakcji z klientem na uzyskiwane wyniki. To dlatego, że konsumenci coraz częściej domagają się możliwości obsługi za pośrednictwem systemów konwersacyjnych dostępnych w urządzeniach codziennego użytku.
Conversational Commerce, nowy model w e-handlu zwiększający sprzedaż nawet o 25 proc.
fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Już dziś z inteligentnych głośników korzysta 40 mln osób na całym świecie, zaś do końca przyszłego roku w posiadaniu smartfonów będzie 2,5 miliarda ludzi.

Eksperyment, który postanowiła przeprowadzić firma Octane AI dowodzi, że umożliwienie klientom kontaktu z obsługą klienta oraz inicjowania procesów sprzedażowych przy pomocy technik konwersacyjnych, w znacznym stopniu wpływa zarówno na wzrost wolumenu sprzedaży, jak również możliwość nawiązania relacji ze znacznie większą liczbą klientów niż dotychczas.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!