- Obecnie mamy 35 sklepów w dużych galeriach handlowych w całej Polsce. 20 z nich to nasze własne sklepy, pozostałe są franczyzami. Nasza strategia zakłada otwieranie własnych placówek w najbardziej prestiżowych galeriach - tłumaczy Marta Głowska. - Systematycznie otwieramy też nasze punkty sprzedażowe w mniejszych miejscowościach, korzystając ze współpracy partnerskiej. Na dziś mamy takich punktów 65 - dodaje.


Kolejny sklep sieci otwarty będzie w budowanej Galerii Bronowickiej w Krakowie. Tak jak większość punktów będzie miał powierzchnie ok. 30 mkw.

Wszystkie sklepy sieci Czas na Herbatę mają ujednolicony, nieco rustykalny wystrój. - Stale urozmaicamy naszą ofertę - mówi Marta Głowska. - W tym roku nowością są herbatki ziołowe. Jako producent mamy bezpośredni wpływ na tworzenie własnej oferty, dlatego możemy szybko reagować na potrzeby rynku - mówi.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl