Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Czego Polacy oczekują od detalistów? (raport)

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-08-2018, 11:05
Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę do obniżania rachunków MAM, Polacy oczekują od detalistów wysokiej jakości oferowanych produktów (82%), wysokiego standardu obsługi klienta (70%) oraz zaufania, którym mogą obdarzyć zarówno pracowników danego sklepu, jak i stojący za nimi brand (75%). Ze względu na odmienną specyfikę małych i dużych detalistów wskazane potrzeby łatwiej spełnić lokalnym sprzedawcom.
Czego Polacy oczekują od detalistów? (raport)
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Aktualnie walka o konsumenta na rynku odbywa się na wielu płaszczyznach i jest trudniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Mnogość ofert, zarówno małych, jak i dużych detalistów, przenosi akcent z tego, kto oferuje, na tego, który kupuje. Dziś to konsument wyznacza kierunki rozwoju i otwarcie komunikuje swoje potrzeby. A co jeśli nie zostaną one spełnione? Poszuka interesujących go produktów i usług gdzieś indziej.

Obsługa klienta pod lupą

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!