Czego Polacy oczekują od detalistów? (raport)
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 28-08-2018, 11:05
Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę do obniżania rachunków MAM, Polacy oczekują od detalistów wysokiej jakości oferowanych produktów (82%), wysokiego standardu obsługi klienta (70%) oraz zaufania, którym mogą obdarzyć zarówno pracowników danego sklepu, jak i stojący za nimi brand (75%). Ze względu na odmienną specyfikę małych i dużych detalistów wskazane potrzeby łatwiej spełnić lokalnym sprzedawcom.
fot. shutterstock
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Aktualnie walka o konsumenta na rynku odbywa się na wielu płaszczyznach i jest trudniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Mnogość ofert, zarówno małych, jak i dużych detalistów, przenosi akcent z tego, kto oferuje, na tego, który kupuje. Dziś to konsument wyznacza kierunki rozwoju i otwarcie komunikuje swoje potrzeby. A co jeśli nie zostaną one spełnione? Poszuka interesujących go produktów i usług gdzieś indziej.
Obsługa klienta pod lupą
Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)