Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Czerwcowe wyniki footfall w centrach Newbridge powyżej trendu rynkowego

Mocne majowe otwarcie po lockdownie, jakie zanotowały centra Newbridge, zaprocentowało także w czerwcu. Przez cały miesiąc Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna umacniały swój footfall. Podobnie jak w maju, tak i w czerwcu ruch w nich był powyżej tego, jaki Polska Rada Centrów Handlowych obserwuje w małych i średnich centrach handlowych.

Czerwcowe wyniki footfall w centrach Newbridge powyżej trendu rynkowego
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 07-07-2020, 09:31

- Maj oraz czerwiec pokazują nam, że nagły wzrost liczby klientów, który zanotowaliśmy po zniesieniu ograniczeń, nie był tylko chwilowym szczytem wynikającym z powrotu do konsumpcji czy "revange spending'u", ale trendem, który został z nami na dłużej. W efekcie, w minionym miesiącu, zaczęliśmy się coraz bardziej zbliżać do wyników sprzed roku -  mówi Marta Drzewiecka, Marketing & Customer Experience Manager w Newbridge.

I faktycznie, w pod koniec czerwca footfall centrów należących do Newbridge sięgał nawet 95%, w stosunku do minionego roku. W poszczególne dni zaczęto także notować większy ruch niż w 2019 r. Co ciekawe, przez cały miesiąc footfall centrów Newbridge był o około 10% wyższy od trendu prezentowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych dla grupy małych średnich centrów w Polsce (do 40 tys. m kw.).

Najwięcej klientów wróciło do centrum handlowego Nowe Czyżyny w Krakowie, które jest jednocześnie największym obiektem w portfolio Newbridge. Tutaj średni fooftall w czerwcu, rok do roku, kształtował się na poziomie blisko 90%. Dla porównania w maju, rok do roku, wynosił on średnio 80% i był dwukrotnie wyższy niż prognozy analityków z końca kwietnia.

Czerwiec przyniósł także kilka innych pozytywnych sygnałów. W trzecim tygodniu footfall, rok do roku, sięgnął poziomu aż 95%. Ostatni tydzień minionego miesiąca z kolei osiągnął on pułap 91%, stabilizując się powyżej 90%. W tym samym czasie, jak wynika z danych publikowanych przez PRCH, rynek zmagał się z przekroczeniem progu 80%.

- Wyniki, jakie dziś osiągamy w Nowych Czyżynach wciąż pozostają poza zasięgiem nie tylko centrów o podobnym formacie, ale także dużych, doskonale rozpoznawalnych na rynku obiektów, których oferta oparta jest głównie na modzie i rozrywce. To zwraca uwagę na ten segment rynku retail - mówi Drzewiecka.

Ale ruch rośnie nie tylko w Nowych Czyżynach, lecz także w Nowych Bielawach w Toruniu. W stosunku do roku ubiegłego w czerwcu br. roku toruńskie centrum odwiedziło ponad 88% klientów. To wzrost w stosunku do maja o ponad 8-punktów procentowym. Również Nowa Górna w Łodzi odzyskuje klientów. W maju wróciło tu na zakupy blisko 80% klientów, w czerwcu już ponad 84%.

więcej informacji:

Newbridge Poland RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.134.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!