Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Czerwona Torebka chce być obecna we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji

Spółka Czerwona Torebka, która zarządza siecią sklepów Małpka Express i Dyskontów Czerwona Torebka, chce być obecna we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji. Chce też dynamicznie rozwijać format e-commerce, czyli sklep merlin.pl - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka.

Czerwona Torebka chce być obecna we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 06-02-2014, 14:56

Do końca 2021 roku spółka Czerwona Torebka chce zarządzać siecią 2.500 Małpek Express. W 2014 roku chce otworzyć 200 Małpek, a od 2015 roku przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet do 300 Małpek Express rocznie.

- Jako firma handlowa chcemy być obecni we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji, które uważamy za perspektywiczne. Obecnie działamy w trzech - mówi Przemysław Schmidt.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Po pierwsze: sklepy convenience Małpka Express, których do końca 2013 roku było już ponad 200. W tym roku zaplanowanych jest kolejnych 200 otwarć, a od 2015 roku jesteśmy w stanie otworzyć nawet do 300 rocznie. Do końca 2021 roku planujemy zarządzać siecią 2500 sklepów Małpka Express na terenie całego kraju - dodaje.

Czerwona Torebka zapowiada też, że chce otwierać ponad 100, a być może nawet 150 Dyskontów Czerwona Torebka rocznie, zaś na koniec 2014 roku chce zarządzać siecią kilkudziesięciu dyskontów. Swoje pierwsze dyskonty spółka uruchomiła pod koniec grudnia 2013 roku.

Czerwona Torebka chce też dynamicznie rozwijać e-commerce. Pieniądze na rozwój pochodzić będą ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych.

- Drugim kanałem dystrybucji jest sieć sklepów dyskontowych, którą uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku. To format doskonale znany na rynku, chociaż nasza koncepcja różni się nieco od obecnego na rynku formatu, który ewoluuje bardziej w kierunku supermarketu. My natomiast koncentrujemy się na koncepcji stricte dyskontowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Schmidt.

- W naszym holdingu od maja ubiegłego roku znajduje się również format e-commerce, czyli najstarszy sklep internetowy Merlin.pl, który zamierzamy dynamicznie rozwijać - dodaje.

- Środki finansowe na rozwój grupy czerpiemy z różnych źródeł - ze środków własnych, z emisji akcji, obligacji, ale też z kredytów bankowych - mówi również Schmidt.

Spółka Czerwona Torebka działa obecnie w trzech kanałach dystrybucji - sklepy convenience, czyli Małpka Express, sklepy dyskontowe Dyskonty Czerwona Torebka oraz e-commerce, czyli sklep Merlin.pl. Grupa w swoim portfolio posiada również sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka.

Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy. W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wartość oferty wyniosła wtedy 18,8 mln zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Przemysław Schmidt RSS ALERT    /    Czerwona Torebka RSS ALERT    /    Małpka Express RSS ALERT    /    Merlin.pl RSS ALERT    /    dyskonty Czerwona Torebka RSS ALERT    /    e-commerce w Polsce RSS ALERT    /    sklepy Małpka Express RSS ALERT    /    sieć Małpka Express RSS ALERT    /    plany Czerwonej Torebki RSS ALERT    /    inwestycje Czerwonej Torebki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!