• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Czerwona Torebka: Sukces budowania sieci sklepów polega na centralizacji

Czerwona Torebka, która zarządza siecią sklepów convenience Małpka Express i siecią dyskontów Czerwona Torebka, ocenia, że sukces przy budowaniu sieci sklepów opiera się na realizowanej od samego początku centralizacji - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-02-2014, 16:09
Czerwona Torebka: Sukces budowania sieci sklepów polega na centralizacji
Na koniec 2013 r. sieć convenience Małpka Express liczyła ponad 200 sklepów, a do końca 2021 roku spółka Czerwona Torebka chce zarządzać siecią 2.500 tych sklepów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Jaka jest recepta naszego sukcesu? Otworzyliśmy ponad 2.000 Biedronek w tym samym czasie kiedy większy i zamożniejszy podmiot Aldi zbudował 17 swoich sklepów. Do budowania sieci można bowiem podchodzić na dwa sposoby - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt.

- Pierwszy jest taki, że budujemy jeden, drugi, trzeci, czwarty, czy 15 sklep i zaczynają się problemy, bo wtedy trzeba je scentralizować. W naszej ocenie jest to zły sposób budowania sieci i tego rodzaju projekty nie wychodzą - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • pastuchy na hale! 2014-02-18 09:03:55

    Tego się nie da czytać... najpierw mieli otworzyć 4.500 pasaży, otworzyli 75... teraz małpki z czerwonymi torbami... dno dna widziane od spodu.

    Odpowiedz
  • parariva 2014-02-18 23:53:30

    Nie wiedzą co się z ich biznesem stanie za pół roku, a snują plany otwarć na 8 lat, 2.500 sklepów MAŁP Z CZERWONYMI TORBAMI - już sama ta nazwa wyrywa z sanek! Pamiętam jak pisali, że rok 2013 r. zamkną otwarciem co najmniej 80-90 dyskontów. Mieli już podpisane umowy najmu, otworzyli chyba 4 sklepy pilotażowe z czego zamknęli 2... Wszystkie w Szczecinie, na jednym osiedlu :D:D:D Przecież to jest żenujące!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!