• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Czerwona Torebka uruchamia Warzywnik - sieć w nowym koncepcie handlowym

Czerwona Torebka spółka akcyjna uruchamia ogólnopolską markę sklepów owocowo-warzywnych pod nazwą Warzywnik. Będzie ona funkcjonowała w obiektach handlowych Czerwona Torebka już od początku listopada br. Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu w ramach sieci handlowej Czerwona Torebka. Sklepy będą funkcjonowały na zasadzie franczyzy.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-09-2012, 12:23
Czerwona Torebka uruchamia  Warzywnik - sieć w nowym koncepcie handlowym
Warzywnik nowy koncept handlowy Czerwonej Torebki.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Współpraca odbywa się na prostych i przejrzystych zasadach. Spółka nie zakłada opłat franczyzowych i marketingowych. Czerwona Torebka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami na pierwsze, pilotażowe Warzywniki, których otwarcie jest planowane na początek listopada br.

- Dostrzegając lukę rynku oraz rosnące zapotrzebowanie na zdrową i świeżą żywność postanowiliśmy stworzyć własny projekt - informuje Ireneusz Kazimierczyk, prezes spółki Czerwona Torebka. - Decyzję o stworzeniu Warzywników poprzedziliśmy badaniami rynku, na podstawie których określiliśmy profil naszego projektu. Jego podstawową wartość, czyli świeże owoce i warzywa, chcemy oprzeć na współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy najlepiej znają oczekiwania klientów. Potencjalnym partnerom oferujemy nowy lokal z kompletnym wyposażeniem w doskonałych miejscach handlowych i wierzymy, że nowatorska koncepcja sklepów owocowo-warzywnych stanie się wkrótce nieodłącznym wyróżnikiem naszych pasaży handlowych - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dream 2012-09-27 13:24:42

    Z jakiego \"towarzystwa\" wywodzi się czerwona torebka wystarczy wejsc na ich strone - zobaczyć historie i przypomnieć sobie o - Aferze FOZ z obsługą zadłuzenia (masa kasy wyparowała) - Pieniądzach PEWEXU (które zniknęły) - Przekrętach z Biedronką (której to właścicielem był Poznański \"businesman\" \"zbawca\" franczyzowy) - a nawet pokusił bym się o stwierdzenie, czy przypadkiem Czerwona Torebka nie \"nosiła\" złota AMBER GOLD

    Odpowiedz
  • Gido 2012-09-27 20:05:09

    \"Współpraca odbywa się na prostych i przejrzystych zasadach. Spółka nie zakłada opłat franczyzowych i marketingowych. Czerwona Torebka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami\" Czy ktoś tu robi komuś wodę z mózgu. Franczyza ale nie franczyza no to co to jest za potworek? Coś jak żabka ajent nie ajent. Ten sam zapis w umowie że ajent to nazwa umowna to franczyzobiorca tu też nazwa umowna? Pomysł stary, sprawdzony w żabkach. Robienie ludzi w jajo. Szukanie kolejnych jeleni tym razem do tych torebek. Oj żeby \"współpracownicy\" nie poszli z torbami..

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!