• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Czerwona Torebka uruchomi pod koniec roku sieć dyskontów? Strategia handlowa spółki

Czerwona Torebka może ostatecznie finalizować przejęcie spółki Małpka. Spółka zapowiada uruchomienie projektu dyskontowego, rozwój w internecie i skoncentrowanie się na działalności handlowej. Jednocześnie władze firmy zdecydowały o odwołaniu prognoz finansowych na bieżący rok.
  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 26-08-2013, 12:50
Czerwona Torebka uruchomi pod koniec roku sieć dyskontów? Strategia handlowa spółki
fot. Czerwona Torebka

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W związku z dynamiczną rozbudową Grupy Kapitałowej Zarząd Czerwonej Torebki podjął decyzję o odwołaniu tegorocznej prognozy finansowej. Zarząd spółki zadecydował także, iż nie planuje podawania nowych prognoz finansowych.

- Jesteśmy w okresie bardzo dynamicznej rozbudowy Grupy Kapitałowej. Koncentrujemy wszystkie siły ludzkie i środki finansowe w rozwoju formatów handlowych. W maju br. przejęliśmy spółkę Merlin.pl, zarządzającą wiodącym na naszym rynku sklepem internetowym. Teraz finalizujemy akwizycję Małpki. Konsolidacja tych dwóch podmiotów będzie miała znaczący wpływ na raportowane przez nas wyniki. Jednocześnie przestaje obowiązywać zakaz konkurencji z Jeronimo Martins, co pozwoli nam pod koniec tego roku wystartować z nową siecią sklepów detalicznych. W związku z tym trudno nam precyzyjnie określić jak realizacja tych wszystkich projektów przełoży się na nasze tegoroczne wyniki." - stwierdził Paweł Ciszek, prezes Czerwonej Torebki S.A.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • bruce56 2013-08-26 15:43:22

    NIkt rozsądny nie wchodzi na teren Lidla i Biedronki. powodzenia

    Odpowiedz
  • dyskantowiec 2013-08-26 22:13:36

    to tylko kwestia czasu kiedy jak szybko wchodza tak wyjda, Malpka im nie wychodzi, Torebki sa drogie....to juz ie jest koniec lat 90-tych Panie Switalski

    Odpowiedz
  • januszszz 2013-08-27 09:22:26

    Czyli Świtalski podpisał cyrograf z Jeronimo że nie będzie budował sieci handlowej prze 20 lat i teraz jest jasne dlaczego Jeronimo nie miało konkurencji

    Odpowiedz
  • m 2013-08-27 18:06:24

    Panu świtalskiemu się wydaje , że mamy w Polsce jeszcze lata dziewięćdziesiąte i cokolwiek otworzy , to pójdzie....dobranoc

    Odpowiedz
  • dyskontwmałympaluszku 2013-09-20 14:09:23

    Każdy duży kiedyś był mały. Każdy facet z jajami powinien to wiedzieć. A wpisy ze..ranych poprzedników świadczą o ich pochodzeniu. Teraz chłopcy zobaczycie co to znaczy dyskont.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!