Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Czerwona Torebka: Zarząd cały czas optymalizuje koszty funkcjonowania grupy

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Czerwonej Torebki sięgnęły 21,43 mln zł w II kw. 2015 r. wobec 30,5 mln zł rok wcześniej.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 11:36
Czerwona Torebka: Zarząd cały czas optymalizuje koszty funkcjonowania grupy
Maciej Szturemski, nowy prezes Grupy Czerwona Torebka, fot. Czerwona Torebka

Jak podano w raporcie, spółka zanotowała 1,82 mln zł skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej w II kw. 2015 r. wobec 23,08 mln zł straty rok wcześniej.

W I półroczu br. przychody ze sprzedaży wyniosły 67,51 mln zł (57,74 mln zł rok wcześniej), a skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej - 11,38 mln zł w porównaniu z 40,11 mln zł straty w I połowie ub.r.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wynik finansowy pierwszego półrocza to efekt sprzedaży przede wszystkim spółek zależnych, tj. Małpki i Dyskontu. Jednocześnie zarząd cały czas optymalizuje koszty funkcjonowania grupy biorąc pod uwagę jej obecną aktywność, skoncentrowaną głównie na segmencie nieruchomości oraz działalności e-commerce pod marką Merlin - powiedział prezes Maciej Szturemski, cytowany w komunikacie.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • zenu 2015-09-02 12:18:58

    Czerwono to widze niestety - tym razem sie nie uda biznesik

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!