Jak ocenia Wiktor Miałkowski, partner w Pro Business Solutions, największym wyzwaniem dla obecnych Freshmarketów i jego właściciela jest wygenerowanie przychodu i zyskowności z metra kwadratowego lokalu na poziomie podobnym do Żabki.

- W przypadku sklepów sięgających 400 mkw. jest to bardzo duże wyzwanie, szczególnie, że sklepy te są umiejscowione w centrach dużych miast, gdzie czynsze są znacznie wyższe – mówi Wiktor Miałkowski.

Trwa proces testowania nowego formatu Żabki, który obejmuje także istniejące już sklepy, w tym wybrane punkty z szyldem Freshmarket. Zdaniem partner w Pro Business Solutions, eksperyment ze zmianą marki już istniejących sklepów tej sieci na Żabka, jest dość oczywistym ruchem ze strony nowego właściciela obu marek, zresztą sygnalizowanym w kwietniu przez prezesa Żabki.

Czytaj więcej: Dlahandlu.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl