• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Czy mobile sprzedaje spożywkę?

- Patrząc na najświeższe dane za okres czerwiec-wrzesień 2016 r. średnia wartość koszyka mobile jest o 25 proc. niższa niż desktopowego. Podobnie wygląda to w przypadku średniego koszyka rozpatrywanego ilościowo. W tym mobile’owym znajduje się średnio 9,5 produktu. Desktop to średnio 12 produktów, z czego 4,62 to produkty jednorodne, a ilość kupowanych sztuk to 2,6 - mówi ekspert firmy Bdsklep.pl, który przebadał preferencje technologiczne swoich klientów z ostatnich kilku lat.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 03-10-2016, 20:17

2016 to kolejny rok spod znaku mobile – tak mówią eksperci. Czy ten trend dotyczy także klientów e-sklepów typu groceries? Choć platformy zakupowe chętnie udostępniają to narzędzie, to nie wszyscy konsumenci wybierają je jako ostateczny sposób złożenia zamówienia. Dlaczego? Bdsklep.pl, który rocznie obsługuje setki tysięcy transakcji, przebadał preferencje technologiczne swoich klientów z ostatnich kilku lat. Co zauważono?

Na targach Dmexco 2016 w Kolonii (jedne z największych targów online na świecie) obok big data, wirtualnej rzeczywistości i konsumenta w centrum pojawił się oczywiście także mobile. Niezaprzeczalnie – to trend, który rozwija się w ekstremalnie szybkim tempie i nadal tak będzie. Smartfon to dzisiaj jedno z podstawowych narzędzi komunikacji na świecie. Czy ten mobilny szał przekłada się także na generowanie sprzedaży w sklepach on-line?

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- To kanał, który zgodnie z przewidywaniami bardzo dynamicznie się rozwija. Podobnie jest także w przypadku bdsklep.pl. Ilość transakcji rośnie, ale nadal jest ona wyraźnie niższa niż liczba zakupów realizowanych tradycyjnym sposobem, czyli za pomocą serwisu www na desktopie. Dzieje się tak, mimo że w ostatnich kilku miesiącach zdarzały się przypadki, że to ruchu mobile miał wyższy udział w bdsklep.pl – mówi Rafał Jackiewicz, Kierownik Marketingu bdsklep.pl.

Więcej w serwisie dlahandlu.pl 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic ekonsulting 2016-10-08 03:53:48

    Marketing mobilny: artmetic.pl

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!