Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Daniel Olbrychski promuje produkty z Biedronki

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 20-02-2013, 13:13
Ruszyła kolejna edycja kampanii sieci Biedronka promującej rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty", a motyw przewodni to świeżość, lubiane smaki i wysoka jakość w atrakcyjnej cenie. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występuje Daniel Olbrychski.

Jak podają przedstawiciele Biedronki, 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w marketach sieci pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.

- To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.

Obecna edycja kampanii prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiały komunikujące kampanię "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty" będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową. W telewizji i w kinach ukażą się wspomniane wcześniej spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego.

Sklepy Biedronka odwiedza każdego dnia 3,5 miliona klientów. Partnerska współpraca z ponad 500 polskimi firmami sprawia, że ponad 100 dostawców jest związanych z Biedronka od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu wręcz od początku powstania sieci.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Michniak 2013-02-21 11:50:12

    Patriota przyczynia się do upadku bandy PRL-owskich pasożytów i budowy zdrowego konkurencyjnego handu w Polsce .

    Odpowiedz
  • Wojsew 2013-02-21 16:06:41

    Produkty reklamowane przez tego Pana bedą wyglądać nieapetycznie

    Odpowiedz
  • niePOrąbany 2013-02-21 18:17:23

    Aktor upadły to sieć może też ?

    Odpowiedz
  • morderca biedronek 2013-02-22 07:42:35

    No cóż.....niezły kwas !

    Odpowiedz
  • Jan 2013-02-22 10:11:09

    Sieć portugalska (Biedronka) będzie nas przekonywać, że wędliny Sokołowa (duńskie), czy Morlin (amerykańskie) są bardzo polskie.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!