Daniel Olbrychski promuje produkty z Biedronki
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 20-02-2013, 13:13
Jak podają przedstawiciele Biedronki, 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w marketach sieci pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.
- To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Obecna edycja kampanii prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Materiały komunikujące kampanię "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty" będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową. W telewizji i w kinach ukażą się wspomniane wcześniej spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego.
Sklepy Biedronka odwiedza każdego dnia 3,5 miliona klientów. Partnerska współpraca z ponad 500 polskimi firmami sprawia, że ponad 100 dostawców jest związanych z Biedronka od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu wręcz od początku powstania sieci.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Inflacja ograniczy asortyment żywności w sieciach?
-
Rosyjski hard dyskont nie przekonał Polaków? Mere likwiduje sklepy
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Biedronka inwestuje w panele fotowoltaiczne
-
Buty i ubrania, czyli Biedronka idzie w ślad za Lidlem
-
Akcesoria i gry logiczne dla psów w Lidlu. Światowy Dzień Psa
-
tylko u nas
Dyskryminacja w Kauflandzie? Sieć tłumaczy się po kontroli PIP
-
Jak wprowadzić produkty do Biedronki, Żabki i Carrefoura?
-
Sieci źle oznaczają ceny. Biedronka, Kaufland, Auchan ukarani przez UOKiK
-
Polskie truskawki, maliny i borówki. Ile kosztują w Biedronce?
-
Jeronimo Martins wezwało jedną ze spółek do zapłaty 39,5 mln zł
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (5)
Patriota przyczynia się do upadku bandy PRL-owskich pasożytów i budowy zdrowego konkurencyjnego handu w Polsce .
OdpowiedzProdukty reklamowane przez tego Pana bedą wyglądać nieapetycznie
OdpowiedzAktor upadły to sieć może też ?
OdpowiedzNo cóż.....niezły kwas !
OdpowiedzSieć portugalska (Biedronka) będzie nas przekonywać, że wędliny Sokołowa (duńskie), czy Morlin (amerykańskie) są bardzo polskie.
Odpowiedz